פוינטר תספק פתרונות ניהול ציי רכב לחברת COCA-COLA FEMSA

27 פברואר, 2017

COCA-COLA FEMSA היא חברת המשקאות הציבורית הגדולה בעולם במונחי מכירות של מוצרי קוקה קולה. פוינטר תספק כלים להתייעלות מערך ההפצה והגברת בטיחותם של הנהגים המובילים

*[בתמונה: משאית של קוקה-קולה. מקור: ויקיפדיה]

חברת פוינטר טלוקיישן הודיעה היום כי החברה הבת שלה במקסיקו תספק שירותי ניהול ציי רכב ל- COCA-COLA FEMSA, חברת המשקאות הציבורית הגדולה בעולם במונחי מכירות של מוצרי קוקה קולה. בעקבות הדיווח על ההסכם מזנקת היום מנייתה של פוינטר בבורסה של תל אביב ביותר מ-5%.

COCA- COLA FEMSA מפעילה בניו מקסיקו מרכז למצוינות, אשר השיק פרויקט נרחב לשיפור אופני ההפצה לקמעונאים. הפרויקט מתמקד בהתייעלות ושיפור שירות לקוחות ופעילויות הפצה, הפחתת עלויות הפצה וכן הגברת הבטיחות בדרכים של נהגיה.

חברת הבת של פוינטר במקסיקו נבחרה כאחת החברות שיספקו פתרונות לתחומים אלו. במסגרת הפרויקט תידרש פוינטר לפתח יישומי ניהול ציי רכב שמטרתם תהיה להפחית תאונות, לצמצם עלויות של צריכת דלק ותחזוקה, וכן שיפור הליכי ההפצה שיאפשרו אספקה טובה יותר של מוצרים לקמעונאים.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר ציין: "אנו גאים בזכיה של פרויקט חשוב זה עבור לקוח כה משמעותי במקסיקו. אנו מאמינים כי הלקוח זיהה כי הפתרון שלנו הוא הטוב מסוגו ואנו מצפים להמשיך ולהרחיב את פעילויותינו באזור חשוב זה."

ג’סיקה פונסה, מנהלת מרכז המצוינות להפצה ולוגיסטיקה של COCA – COLA FEMSA אמרה: "בטיחות העובדים נמצאת בראש סדר העדיפויות של החברה שלנו. עם התמיכה של שותפתנו, פוינטר, פיתחנו כלי טכנולוגי המאפשר לנו להבין את התנהגות הנהגים שלנו במטרה למנוע תאונות בעתיד. בנוסף, נוכל לעקוב אחר פעילויות ההפצה שלנו במטרה לשפר את שביעות רצון הלקוח".

חברת פוינטר הינה מספקת מוצרי Mobile Resource Management לתעשיית הרכב. שירותיה לחברות ביטוח ובעלי רכב כוללים איתור מכוניות גנובות, ניהול ציי רכב, מוצרי בטיחות ושירותי ערך מוסף אחרים. ההנהלה הראשית ומרכז הפיתוח של החברה ממוקמים באזור התעשייה אפק בראש העין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות