אורי סקלדניק מונה למנהל הפעילות של מר בצ'ילה

19 יולי, 2017

המנהל היוצא של הפעילות בצ'ילה, פרננדו סניסה, ינהל את פעילות החברה בפרו. המהלך נעשה במסגרת הגברת מאמצי השיווק של החברה באזור אמריקה הלטינית

קבוצת מר (Mer Group) העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מינתה מנהלי פעילות חדשים בשתי מדינות באיזור אמריקה הלטינית.אורי סקלדניק מונה למנהל הפעילות של הקבוצה בצ'ילה. לפני המינוי הוא שימש מנהל הפרי-סייל של איזור דרום אמריקה בקבוצת מר, ותרם לפיתוח העסקי של הקבוצה בתחומי הרדיו, ה-In-building והתקשורת. פרננדו סניסה, ששימש כמנהל אזור צ'ילה בארבע השנים האחרונות, עזב את התפקיד כדי לנהל את אזור פרו.

המינויים החדשים נעשים במסגרת המאמץ של קבוצת מר להגביר את מאמצי השיווק והמכירות של החברה באמריקה הלטינית. המהלך החל לפני כשנה עם מינויו של שגב חוסטיק למנהל קבוצת מר במקסיקו, לאחר ששימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה במשך כשמונה שנים. ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, אמר שמיקוד המאמצים בדרום אמריקה בשנה וחצי האחרונות, כולל הרחבה של מערך השיווק בעשרות אחוזים, הביא לעלייה במספר הפרויקטים החדשים באיזור במחצית הראשונה של השנה.

"פרויקטים אלה כללו בין היתר הקמת תשתית אופטית לעיר חכמה, תשתיות תקשורת למתקנים בטחוניים ופרוייקטי סייבר. אורי סקלדניק ופרננדו סניסה תרמו רבות להרחבת עסקי קבוצת מר בתחומי התקשורת וכעת יוכלו לתעל את ניסיונם לפיתוח עסקי החברה בתחומי ה-HLS והסייבר בצ'ילה ובפרו, ולהמשך המומנטום החיובי במדינות אמריקה הלטינית".

קבוצת מר היא מעסיקה כ-1,200 עובדים ופועלת בחמישה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת, הגנת המולדת וערים חכמות, מודיעין וסייבר, מערכות חקירה מבוססות ביג-דטה, ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות חירום והצלה ולצבאות. היא פעילה בעיקר באמריקה הלטינית, בארה"ב באפריקה ובישראל. לאחרונה החברה זכתה בשלושה פרויקטי מודיעין ואבטחת סייבר באמריקה הלטינית בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל, ובפרויקט עיר חכמה בקריביים בהיקף של כ-70 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות