עסקת ענק ל-HP Indigo: מכרה 45 מכונות דפוס ל-Shutterfly

20 אוגוסט, 2017

החברה הודיעה על הזמנה של 20 מכונות דפוס דיגיטליות נוספות מענקית ספרי התמנות והמזכרות שאטרפליי, וזאת לאחר מכירת 25 מכונות בשנה שעברה. מדובר בעסקה הגדולה ביותר בתולדות HP Indigo הישראלית, שגם נבחרה לספקית מכונות הדפוס הבלעדית של שאטרפליי

HP Indigo מפארק המדע בנס ציונה מדווחת על העסקה הגדולה ביותר בתולדות החברה, שבמסגרתה מכרה כ-45 מכונות דפוס דיגיטליות מתוצרתה לענקית ספרי התמונות והמזכרות שאטרפליי (Shutterfly). שאטרפליי גם הודיעה בחרה ב-HP אינדיגו לשמש כספקית הבלעדית של החברה של מכונות דפוס, וזאת במסגרת חוזה בן חמש שנים שחתמו שתי החברות.

שאטרפליי החליפה כ-77 מכונות דפוס של Xerox ב–45 מכונות HP Indigo 12000 (בתמונה למעלה), שהוצגו לראשונה אשתקד. 25 מכונות דפוס נרכשו והותקנו בשנה שעברה, וכעת מדווחת HP אינדיגו על הזמנה שנייה לרכישת 20 מכונות דפוס נוספות, וזאת בעקבות הביצועים הגבוהים של המכונות בעונת החגים בשנה שעברה בארצות הברית, שמתאפיינת בעומס רב של הזמנות מוצרי דפוס. ההיקף הכולל של העסקה לא נמסר, אך עלותה של כל אחת מהמכונות נאמד בלמעלה ממיליון דולר, וכן חלק לא מבוטל מההכנסות מן החוזה עם שאטרפליי מתבסס על מכירת הדיו ושירותי תחזוקה שוטפים.

שאטרפליי נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 1.6 מיליארד דולר, ובשנת 2016 עמדו הכנסותיה על 1.16 מיליארד דולר. מכונות הדפוס שנרכשו משמשות את שאטרפליי כדי לייצר מגוון רחב יותר של מתנות ומוצרים מודפסים, החל מספרי תמונות, כרטיסי ברכה ולוחות שנה ועד ניירות מכתבים, מזכרות ומוצרים נוספים הניתנים לעיצוב אישי והזמנה באמצעות האינטרנט. הציוד מותקן בימים אלה במרכזי הדפסה של החברה בארצות הברית כדי לאפשר לה להתמודד ביעילות בעומס הרב של ההזמנות לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית.

HP Indigo היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות הדפסה דיגיטלית. יותר מ-500 מכונות הדפסה דיגיטליות מסדרת B2 של HP Indigo פועלות כיום ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם והן בשימוש שורה של מותגים בינלאומיים כגון קוקה קולה, אוריאו, נסטלה ויצרנית האריזות העולמית מונדלז. HP אינדיגו היא חטיבת הדפוס בחברת HP Inc. היא הוקמה במקור לאחר שחברת HP רכשה את חברת אינדיגו הישראלית של בני לנדא ב-2001 תמורת 830 מיליון דולר. החברה פועלת מפארק המדע בנס ציונה.

אלון בר שני, מנכ"ל HP Indigo ציין כי הזמנת המכונות הנוספת נבעה בין היתר מהביצועים הטובים שהציגו המכונות בעונת החגים, "אבל בעיקר בזכות האמונה שלהם בטכנולוגיה והפיתוחים העתידיים של HP Indigo אשר הוצגו להם במסגרת ביקוריהם הרבים בארץ.

דוויין בלאק, סגן נשיא ומנהל התפעול העולמי של שאטרפליי, אמר ״מכונות הדפוס הדיגיטליות של HP Indigo  והטכנולוגיה הייחודית מהוות רף וקנה מידה בתעשייה בכל הקשור לאיכות הדפסה, ולאחר תקופת ניסיון מוצלחת עםHP indigo  אשתקד, אנו שמחים להשלים את השלב השני בשדרוג צי מכונות ההדפסה שלנו".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות