מירב קינן התמנתה למנכ"לית איגוד תעשיות החדשנות

28 ספטמבר, 2017

האיגוד מוכר בשמו הקודם, איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה. קינן מחליפה בתפקיד את דורון קורץ. היא הגיעה מחברת פרטנר שבה שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת אגף הלקוחות העיסקיים

Merav Kenan

מירב קינן (46) מונתה למנכ"לית איגוד תעשיות החדשנות ועתירות הידע בהתאחדות התעשיינים, המוכר בתעשייה בשמו הקודם, איגוד תעשיות התוכנה והאלקטרוניקה. קינן מחליפה בתפקיד את דורון קורץ, המסיים את תפקידו היום (ה'). במסגרת תפקידה החדש, תנהל קינן את פעילות האיגוד מול חברות התעשייה מתחומי הסייבר, התוכנה, החומרה ועוד. קינן, בת 46 ואם לשלושה, מגיעה לתפקיד לאחר ניסיון של 20 שנה בתחומי השיווק בחברות תקשורת ישראליות. בין השאר, היא שימשה כמנהלת תחום האינטרנט העיסקי בחברות 013 ברק ומירס, שימשה כמנהלת מחלקת שימור לקוחות בחברת בזק במשך 6 שנים, ובתפקידה האחרון ניהלה במשך שלוש שנים את אגף הלקוחות העיסקיים של חברת פרטנר.

בראיון ל-Techtime היא סיפרה שהמשימה של הארגון היא לסייע לתעשייה לצמוח כדי להבטיח תעשייה מובילה המספקת מקומות תעסוקה למשק. "אנחנו רוצים לבנות מנגנון של שיתוף פעולה בין חברי האיגוד, לזהות ענפים מתחילים ולסייע בקידומם. אני מגיעה לתפקיד מתחום השיווק, ואנחנו נסתייע בכלים שיווקים כדי לסייע לתעשייה. אנחנו רוצים לבנות בית מקצועי לחברות ההיי-טק, לספק להן שירותים בתחום הייצוא, עזרה מול רשות החדשנות וגופי הממשלה, תמיכה בפיתוח שירותים עסקיים חדשים ועידוד של שיתופי פעולה מול ארגונים בינלאומיים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית