אלטק מחפשת משקיע

22 נובמבר, 2010

מתכננת להיכנס לתחומים צומחים חדשים. מכירותיה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-27.5 מיליון דולר - בדיוק כמו בתשעת החודשים הראשונים של 2009

מתכננת להיכנס לתחומים צומחים חדשים. מכירותיה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-27.5 מיליון דולר – בדיוק כמו בתשעת החודשים הראשונים של 2009

אלטק
נשיא אלטק, אריה רייכרט

חברת אלטק (Eltek), יצרנית המעגלים המודפסים הישראלית, מחפשת משקיע לביצוע השקעה אסטרטגית בחברה. כך מסר היום נשיא אלטק, אריה רייכרט, בראיון ל-Techtime.

היום הכריזה אלטק על תוצאות הרבעון השלישי של 2010, מהם עולה שברבעון זה הסתכמו מכירותיה ב-9 מיליון דולר, בדיוק כמו ברבעון השני של השנה וב-6% פחות מאשר ברבעון השלישי 2009, שבו הסתכמו מכירותיה ב-9.6 מיליון דולר.

גם ברמת הריווחיות כמעט לא חל שינוי, 15.2% ברבעון השלישי השנה בהשוואה ל-14.9% ברבעון השלישי לפני שנה.

בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו מכירות החברה ב-27.5 מיליון דולר, בדיוק כמו בתשעת החודשים הראשונים של 2009.

רפואה וביטחון

חברת אלטק מייצרת מעגלים מודפסים קשיחים ומעגלים מודפסים גמישים-קשיחים. החברה פועלת מפתח-תקווה ומעסיקה כ-360 עובדים, מהם 40 עובדים בחברה הבת קובטרוניק בגייסלינגן ליד שטוטגרט, גרמניה, שאותה רכשה אלטק ב-2002, במטרה להגדיל את המכירות בשוק האירופי. השווקים העיקריים של החברה הם ביטחון, תעופה ומערכות רפואיות המהווים כ-70% מהמכירות.

לדברי רייכרט, החברה בוחנת כיום כניסה לתחומים צומחים חדשים. ייתכן שההשקעה שהחברה מחפשת נועדה לממן את הפעילויות החדשות. בנוסף, אמר שהחברה מתכננת לנקוט בצעדים שיקצרו את זמני האספקה ללקוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית