אינטל ישראל פותחת את 2011 במבצע גיוס עובדים

2 ינואר, 2011

החברה מגייסת 20 מנהלי צוותים לעבודה בחדר הנקי במפעל הייצור בקרית-גת. במקביל, היא מגייסת עובדים בכל מרכזי הפיתוח בארץ במסגרת הגברת מאמצי הפיתוח בתחום התוכנה

חברת אינטל ישראל פותחת את שנת 2011 במבצע לגיוס עובדים בכל מרכזי הפיתוח שלה בארץ, כאשר העדיפות המרכזית היא גיוס מנהלי צוותים למפעל הייצור בקרית-גת. החברה מסרה שהיא מבקשת לגייס כ-20 מנהלי צוותים נוספים למפעל הייצור פאב-28 בקרית-גת, במסגרת פיתוח מתמשך של המפעל, הנחשב למתקדם בישראל ולאחד ממפעלי הייצור המתקדמים מסוגו בעולם.

ראשי הצוותים אמורים לנהל קבוצות של כ-20 הנדסאים ומהנדסים מומחים בתחום מכונות הייצור במפעל ולעסוק בניהול טכנולוגי של מתחם בחדר הנקי בקרית-גת. אינטל מחפשת מהנדסים עם ניסיון ניהולי או פיקודי של שנתיים ומעלה, שבלשון החברה "אוהבים טכנולוגיה, שאפתנים ורוצים להוביל ולהשפיע". תחומי הידע של מועמדים מתאימים הם הנדסת מכונות, חשמל, אלקטרוניקה, חומרים, ביוטכנולוגיה, כימיה ופיסיקה. מנהל מחלקת הייצור במפעל, יעקב שטרית, אמר שהתפקיד כולל גם ניהול ופיתוח עובדים מבחינה אישית וגם ניהול טכנולוגי  בחדר הנקי.

חברת תוכנה

במקביל לגיוס הזה, מבצעת היום אינטל גיוס עובדים חדשים בכל מרכזי הפיתוח שלה בארץ, מדובר במהנדסים ובסטודנטים בפרופילים טכנולוגיים המיועדים לעבוד במרכזי הפיתוח בחיפה, בקרית-גת, בירושלים, בפתח-תקווה וביקום. לדברי דובר אינטל ישראל, הגיוס הוא חלק מהיערכות חדשה של החברה המיועדת להגביר את פעילותה בתחומי התוכנה ולהעניק לה משקל מרכזי במוצרי החברה.

כיום מעסיקה חברת אינטל ישראל כ-7,000 עובדים בכל רחבי הארץ. מפעל הייצור בקרית-גת מייצר שבבים בגיאומטריה של 45 ננומטר, ועד לאחרונה היה מפעל הייצור המתקדם ביותר של אינטל בעולם, עד להקמת מפעל הייצור החדש באריזונה, המייצר שבבים בגיאומטריה של 32 ננומטר.

אלקטרוניקה הייטק אינטל
פאב 28 של אינטל בקרית-גת
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית