NVIDIA מחפשת רכישות בישראל

21 מרץ, 2011

במסגרת נסיונותיה להכיר את השוק הישראלי, היא החליטה לקיים השנה בארץ את המפגש המקצועי השנתי שלה. זו הפעם הראשונה שהארוע יתקיים מחוץ לארצות הברית

השנה היא תקיים בישראל את המפגש המקצועי השנתי שלה. זו הפעם הראשונה שהארוע יתקיים מחוץ לארצות הברית

Techtime nvidia
הנהלת NVIDIA בסנטה קלרה

חברת NVIDIA, המפתחת מעבדים גרפיים לשוק המקצועי ולשוק הצרכני, מחפשת הזדמנויות רכישה בישראל. כך מסר ל-Techtime מנהל קבוצת הפיתוח העסקי של החברה, אלן טיקט, שביקר לאחרונה בישראל. לדבריו, "ישראל היא מדינה טובה מאוד מבחינתי, מכיוון שיש בה הרבה מאוד חברות סטארט-אפ עם טכנולוגיות מתקדמות".

במסגרת נסיונותיה של החברה להכיר את השוק הישראלי, היא החליטה לקיים השנה בארץ את המפגש המקצועי השנתי שלה. זו הפעם הראשונה שהארוע יתקיים מחוץ לארצות הברית. הארוע מתוכנן להתקיים ב-30 במאי במלון הילטון בתל-אביב, בהשתתפות מומחים של החברה בתחום המעבדים הגרפיים (GPU), ומקבלי החלטות בכירים בחברה.

החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום העיבוד הגרפי, והמאיץ הצרכני GeForce מתוצרתה מצוי במחשבים רבים. במקביל, היא מנהלת פעילות עניפה בתחומי העיבוד הגרפי לצורכי הדמייה ותכנון תלת מימדי, ולאחרונה נכנסת לתחום המחושב-על, באמצעות התאמת המעבד הגרפי Tesla למטלות חישוביות. החברה פועלת מסנטה-קלרה, קליפורניה ומעסיקה 5,700 עובדים. Nvidia מיוצגת בישראל על-ידי CRG.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות