אינטל הכריזה על מעבד Xeon בעל 10 ליבות

7 אפריל, 2011

משפחת המעבדים החדשה מיועדת למערכות עתירות עיבוד למשימות קריטיות, וכוללת את טכנולוגיית ההגנה החדשה AES-NI, המספקת סט של פקודות להגנה על יישומים הפועלים בענן

משפחת המעבדים החדשה כוללת את טכנולוגיית ההגנה החדשה AES-NI, המספקת סט חדש של פקודות להגנה על יישומים הפועלים בענן

Techteime Intel Xeonחברת אינטל (Intel) הכריזה על משפחת מעבדי Xeon חדשה הכוללת 10 ליבות עיבוד ומיוצרת בגיאומטריה של 32 ננומטר. המשפחה החדשה, E7, כוללת את טכנולוגיית Hyper-Threading Technology של אינטל, ובעלת ביצועים גבוהים ב-40% ממעבדי Xeon 7500.

המשפחה החדשה כוללת 18 מעבדים שונים. המעבדים מצויידים בטכנולוגיית Intel Intelligent Power, המאפשרת להפחית באופן דינמי את העומס על השבב בהתאם לעומס שבו הוא פועל.

המעבדים מופיעים בשתי קבוצות מרכזיות: 10 מעבדים הפועלים בקצב של 2.4GHz בהספק של 130W, ושמונה מעבדים ברמות שונות של אופטמיזציה לדרישות הספק אחרות, דוגמת מעבד E7-8837 בעל 8 ליבות הפועל בקצב מוגבר של 2.67GHz ב-130W ומעבד E7-8867L, בעל 10 ליבות הפועל בקצב מופחת של 2.13GHz כדי להגיע להספק TDP של 105W.

מהשפחת המעבדים החדשה כוללת מספר טכנולוגיות הגנה: טכנולוגיית AES-NI מבוססת על סט חדש של פקודות ומאפשרת הצפנה ופיענוח מהירים של קבצים תוך כדי עיבודם ומיועדת לשפר את האבטחה של יישומי ענן (Cloud). טכנולוגיית Trusted Execution Technology מייצרת פלטפורמה מאובטחת לאבטחת יישומים מפני תוכנות עוינות.

אינטל מסרה שיותר מ-35 יצרני מערכות צפויים להוציא מערכות לשוק בתקופה הקרובה. בין החברות שיכריזו על מערכות מבוססות E7 בימים הקרובים: HP, IBM, NEC, Oracle, Cisco, Huawei ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות