NVIDIA נכנסת לישראל: השקיעה 2.5 מיליון דולר בחברת Rocketick

30 מאי, 2011

חברת רוקטיק הוקמה בשנת 2008 על-ידי אורי טל, שי מזרחי ותומר בן דוד, ששירתו יחדיו ביחידת 8200 בצבא. החברה פיתחה את תוכנת RocketSim, לייעול תהליך פיתוח שבבים באמצעות האצת זמן הסימולציה

ענקית השבבים מקליפורניה, NVIDIA, הודיעה היום על השקעה אסטרטגית ראשונה בישראל: השקעה בהיקף של 2.5 מיליון דולר בחברת Rocketick מרמת גן. במקביל, ב-3 השנים הקרובות תספק חברת רוקטיק תוכנות האצת סימולציה למהנדסי הפיתוח של חברת NVIDIA בעולם, לפיתוח הדור הבא של שבבי החברה.

חברת רוקטיק הוקמה בשנת 2008 על-ידי אורי טל, שי מזרחי ותומר בן דוד, ששירתו יחדיו ביחידת 8200 בצבא. החברה פיתחה את תוכנת RocketSim, לייעול תהליך פיתוח שבבים באמצעות האצת זמן סימולציית הבדיקה פי 10, והקטנה של 80% של צריכת הזיכרון בשרתים המריצים את סימולציית הבדיקה. התוכנה נמצאת בשלבי פיילוט בישראל עם חברות השבבים צורן ומלאנוקס.

לדברי ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת NVIDIA, "אנו עובדים יחד עם חברת רוקטיק במשך השנה האחרונה, ושמחים לשתף פעולה עימם. בתעשייה שבה תהליך הפיתוח כולל סימולציה מורכבת, הטכנולוגיה של רוקטיק עוזרת לקצר את תהליך פיתוח השבבים".

חברת  NVIDIA נוסדה בשנת 1993, ועוסקת בתכנון וייצור מאיצים גרפיים (GPU). לחברה 1,800 פטנטים והיא מתמחה כיום בשימוש בהאצה גרפית לצורך מחשוב מקבילי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , סמיקונדקטורס