עסקים גדולים: פוקסקון תספק לחואוויי שירותי ייצור ב-2 מיליארד דולר

21 יולי, 2011

מדובר בהסכם ייצור בין קבלנית הייצור הגדולה בעולם לספקית ציוד התקשורת הגדולה בעולם. פוקסקון תייצר עבור חואווי מגוון מוצרים – החל ממעגלים מודפסים וכלה במוצרי תקשורת שלמים - במהלך השנים 2011-2012

מדובר בהסכם ייצור בין קבלנית הייצור הגדולה בעולם לספקית ציוד התקשורת הגדולה בעולם

שלשום נחתם הסכם הבנות בין חברת פוקסקון (Foxconn) הטאיוואנית לבין חברת Huawei הסינית למתן שירותי ייצור בהיקף של כ-2 מיליארד דולר. פוקסקון נחשבת לקבלנית הייצור האלקטרוני הגדולה בעולם, ומשמשת כיצרנית העיקרית של מכשירי האייפד, האייפוד והאייפון של אפל (Apple).

חואוויי נחשבת למעצמה העולה בתחום ציוד התקשורת, והפכה למתחרה נוקשה של חברת סיסקו ושל הספקיות הגדולות בעולם לתשתיות תקשורת סלולרית.

במסגרת ההסכם, פוקסקון תייצר עבור חואווי מגוון מוצרים – החל ממעגלים מודפסים וכלה במוצרי תקשורת שלמים – במהלך השנים 2011-2012. סוכנות הידיעות הסינית באנגלית Shenzhen Post, דיווחה שסגן נשיא פוקסקון, טרי צ'נג, סיפר על פרטי העיסקה בטקס חתימה על ההסכם שאורגן על-ידי מכון הייצוא של טאיוואן.

במקביל, חתמה חואווי גם על הסכם עם יצרנית ה-ODM הטאיוואנית Baiyi לפיתוח וייצור ממירים (Set-Top Boxes)  ומוצרי WiMax  בהיקף של 400 מיליון דולר לשלוש שנים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה