אינטל מתקנת: מקסין פסברג תישאר מנכ"לית אינטל ישראל

24 פברואר, 2012

חברת אינטל העולמית עידכנה את הודעתה מלפני 4 שבעות שלפיה ישמש מולי אדן כמנכ"ל אינטל ישראל, והמנכ"לית הנוכחית מקסין פסברג תנהל את מערך היצור של החברה. על-פי הבהרת החברה, פסברג תמשיך להיות המנכ"לית, ואדן יהיה נשיא אינטל ישראל

חברת אינטל העולמית עידכנה את הודעתה מלפני 4 שבעות שלפיה ישמש מולי אדן כמנכ"ל אינטל ישראל, והמנכ"לית הנוכחית מקסין פסברג תנהל את מערך היצור של החברה. לפי עידכון שמסר דובר החברה ל-Techtime, מולי אדן יגיע לארץ כדי לשמש כנשיא אינטל ישראל, "ויוביל את האסטרטגיה והפעילויות של אינטל בישראל. מקסין תהיה מנכל"ית האחראית על כל פעילויות הייצור בישראל".

לדבריו, "כדי לתקן פרשנויות לא נכונות אנו מבקשים להבהיר שמקסין פסברג, סגנית נשיא באינטל העולמית, תמשיך לכהן כמנכל"ית אינטל ישראל האחראית על כל פעילויות הייצור בישראל וכן תמשיך לנהל את המגעים מול ממשלת ישראל בכל הקשור להשקעות עתידיות של אינטל בישראל. כפי שצויין מוקדם יותר, מולי יחזור לישראל  בתפקיד של נשיא אינטל ישראל. מולי יוביל את האסטרטגיה והפעילויות של אינטל בישראל ויעבוד עם מקסין ויתר חברי הנהלת אינטל בישראל להגדיר את התפקידים והפעילויות בהמשך".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות