משה ברוך עבר מ-KLA-Tencor לקמטק כסגן נשיא לטכנולוגיות

27 ספטמבר, 2012

חברת קמטק (Camtek) ממגדל העמק מינתה את משה ברוך מ-KLA-Tencork,pehs סגן נשיא החברה לתחום טכנולוגיות ואת ד"ר בועז ניצן לסגן נשיא לייצור מערכות Digital Material Deposition

קמטק
מדפסת GreenJet של קמטק

חברת קמטק (Camtek) ממגדל העמק מינתה את משה ברוך לתפקיד סגן נשיא החברה לתחום טכנולוגיות ואת ד"ר בועז ניצן לסגן נשיא לייצור מערכות Digital Material Deposition.

משה ברוך הצטרף לקמטק לאחר שמילאה במשך 14 שנים תפקידי מחקר ופיתוח בחברת KLA-Tencor. בשש השנים האחרונות שימש כראש מרכז הפיתוח של KLA-Tencor בישראל. לפני-כן מילא תפקידי ניהול הפיתוח בתעשייה הביטחונית בחברות רפאל, אלתא ותדיראן.

ד"ר בועז ניצן הוא בעל תואר שלישי בכימיה. הוא הגיע מחברת AMS Technologies שבה שימש כמנכ"ל ובעל ניסיון של 13 שנה בבתעשיית הדפוס הדיגיטלי בחברות כמו סאיטקס ו-Aprion. בין השאר שימש כסגן נשיא למחקר ופיתוח בחברת Power Paper.

חברת קמטק מפתחת ומיצרת ציוד בדיקה לקווי ייצור בתעשיית השבבים, ייצור מעגלים מודפסים (PCB) ולתעשיות. המוצר המרכזי של מחלקת ה-PDP הוא מדפסת GreenJet  למעגלים מודפסים. מדובר בטכנולוגיה שפיתחה חברת Printar מרחובות, שנועדה להחליף את השימוש במסיכות הלחמה באמצעות צביעה ישירה של המעגל המודפס.

פרינטאר נירכשה על-ידי קמטק בשנת 2009 תמורת 2.5 מיליון דולר, שהמשיכה את הפיתוח. המדפסת צובעת את המעגלים בצבע ירוק הדוחה את משחת ההלחמה, ועל-ידי כך מבטיח הלחמה רק בנקודות שנקבעו מראש (נקודות שלא נצבעו בצבע הירוק).

חברת קמטק נמצאת בבעלות קבוצת פריורטק ונסחרת בנסד"ק לפי שווי חברה כל 53.5 מיליון דולר. ברבעון השני של 2012 הסתכמו מכירותיה בכ-25 מיליון דולר, צמיחה של 38% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה פירסמה לאחרונה הערכת מכירות של 23-25 מיליון דולר לרבעון השלישי של השנה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית