שמוליק קורן עובר מאורביט לניהול הכספים של RRsat

4 אפריל, 2013

המנכ"ל אבי כהן: "המינויים החדשים הם חלק מהשינויים הארגונים שאנו מבצעים במטרה לקדם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו בצפון אמריקה"

Techtime Orbit CFO

המנכ"ל אבי כהן: "המינויים החדשים הם חלק מהשינויים הארגונים שאנו מבצעים במטרה לקדם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו בצפון אמריקה"

Techtime Orbit CFO
שמוליק קורן

מנהל הכספים של חברת אורביט (Orbit) בשלוש השנים האחרונות, שמוליק קורן, עזב את החברה ועובר לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת RRsat. החברה הודיעה שהוא ייכנס לתפקיד ב-1 במאי 2013, ויחליף את איציק ציון ששימש כסמנכ"ל הכספים.

קורן שימש כסמנכ"ל כספים ותפעול באורביט טכנולוגיות, שם היה אחראי בשלוש השנים האחרונות על חטיבות הכספים, המבנים, ה-IT, המשפט, קשרי משקיעים והתפעול. בשנים 2006-2009 שימש כמנכ"ל ונשיא חברת Better Online Solutions ולפני-כן שימש כסמנכ"ל כספים ודירקטור בוויסוניק.

הוא מצטרף לעמית ותיק, המנכ"ל אבי כהן שניהל את אורביט יותר משלוש שנים עד לפרישתו מהחברה בחודש יוני 2012.

במקביל למינוי של קורן, מונה מונה אֹהד הר לב כנשיא חברת הבת של RRsat בארה"ב (RRsat America). לפני-כן הוא שימש כמנהל תחום MSS וכן יועץ משפטי והמזכיר של חברת אורביט. לפני-כן הוא מילא תפקידים בכירים כסמנכ"ל פיתוח עסקי ויועץ משפטי בחברת קמור ובחטיבת הסיבים האופטיים של גילת סאטקום ויועץ משפטי בחברת אמדוקס.

RRsat אף הודיעה על מינויה של צורית גולן כסמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני. גולן היתה מנהלת משאבי אנוש בינלאומיים באודיוקודס וסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אורביט. המנכ"ל אבי כהן אמר שהמינויים החדשים "הם חלק מהשינויים הארגונים שאנו מבצעים במטרה לקדם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, ובמיוחד להגדיל את עסקינו בצפון אמריקה, ולהתמקד בשידורים חיים של תחרויות ספורט ואירועים אחרים באמצעות מינוף החברה הנרכשת SM2".

חברת RRsat מספקת פתרונות לניהול והפצת תוכן לרשתות רדיו וטלוויזיה. באמצעות רשת עולמית של לוויינים, כבלים, סיבים אופטיים ואינטרנט, היא מספקת שירותי הפצת תוכן ליותר מ-630 ערוצים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית