20 עובדים של Freescale היו במטוס המאלזי שנעלם

9 מרץ, 2014

חברת Freescale Semiconductor הודיעה שבמטוס שנעלם בסוף השבוע בטיסה MH370, היו 20 עובדים של החברה. מתוכם 12 עובדים ממאלזיה ו-8 עובדים מסין. "קהיליית פריסקייל עצובה"

נשיא ומנכ"ל Freescale, גרג לואה, מסר שכעת החברה מתמקדת בתמיכה במשפחות.

MH370

חברת Freescale Semiconductor הודיעה שבמטוס שנעלם בסוף השבוע מטיסה MH370 של מאלזיה איירליינס, היו 20 עובדים של החברה. מתוכם 12 עובדים ממאלזיה ו-8 עובדים מסין. "קהיליית פריסקייל כולה עצובה עד עמקי נפשה מהידיעות".

נשיא ומנכ"ל פריסקייל, גרג לואה, מסר שכעת החברה מתמקדת בתמיכה ובסיוע למשפחות. החברה מסרה שהיא הקימה צוות תמיכה מיוחד המורכב ממומחים ויועצים, המעניק למשפחות העובדים תמיכה רצופה 24 שעות ביממה.

כזכור, ביום ששי בערב נעלמו עקבותיו של מטוס בואינג 777 של חברת מאלזיה איירליינס שהמריא מבירת מאלזיה קואלה לומפור בדרכו לבייג'ין. כעבור שעתיים נותק הקשר עם המטוס והוא נעלם ממסכי המכ"ם. החיפושים הנירחבים שנעשו במהלך סוף השבוע לא העלו בינתיים דבר. בחיפושים משתתפות 40 ספינות ועד 22 מטובים. עד היום הודיע חיל האוויר הוייטנאמי על איתור כתמי דלק בים, שעל פי החשד נוצרו בעקבות נפילת המטוס.

על המטוס שנעלם היו 239 נוסעים ועוד 12 אנשי צוות. רשימות הנוסעים מעלות ששניים מהנוסעים שהיו מתוכננים לעלות על הטיסה, לא עלו עליה. הדבר מעלה חששות שמדובר בפעולת טרור. יחד עם זאת, נתוני מכ"ם אחרונים לפני ניתוק הקשר עם המטוס מעלים שהוא ניסה כנראה לחזור על עקבותיו. משמעות הדבר שייתכן והיתה תקלה במטוס והטייסים ניסו להחזירו לנמל המוצא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות