Freescale פיתחה פלטפורמת מיתוג לרשתות SDN

12 מאי, 2015

הפלטפורמה החדשה של Freescale תצא לשוק במחצית השנייה של 2015 כמוצר מסחרי של חברת Advantech, אשר תספק תמיכת חומרה ותוכנה

FREESCALEהפלטפורמה החדשה של Freescale תצא לשוק במחצית השנייה של 2015 כמוצר מסחרי של חברת Advantech, אשר תספק תמיכת חומרה ותוכנה

חברת Freescale הכריזה על פלטפורמת מיתוג חדשה אשר פותחה בשיתוף פעולה עם חברת Advantech, המותאמת עבור רשתות תקשורת מוגדרות תוכנה (SDN).

הפלטפמה החדשה מבוססת על מעבד QorIQ T4240 בעל 24 הליבות ברמת השרת, ואת תוכנת הרשת הפתוחה VortiQa. היא בפרוטוקולים דוגמת OpenFlow ותומכת ביכולת ניהול באמצעות טכנולוגיות פתוחות כמו OpenStack ו-OpenDaylight.

הפלטפורמה גם תומכת ביישומים במתכונת פונקציית רשת וירטואלית (NFV), דוגמת חומת אש, גילויי חדירה ועוד. להערכת חברת Infonetics Research, השוק העולמי של החומרה והתוכנה לפתרונות SDN ו-NFV עבור ספקיות התקשורת יצמח מפחות מ-500 מיליון דולר בשנת 2013, ליותר מ-11 מיליארד דולר בשנת 2018.

"ארגונים ותשתיות רשת זקוקים לדור חדש של טכנולוגיית מיתוג עבור העידן החדש הזה", אמר סאם פולר, ראש מחלקת אסטרטגיה ופתרונות בקבוצת הרישות של Freescale. "פלטפורמת המיתוג החכמה החדשה לממש את הערך המלא של SDN תוך חיסכון בהספק ובעלויות על-ידי ביטול הצורך במכשירים נוספים, הנדרשים במימושי מיתוג מסורתיים".

הפלטפורמה החדשה תצא לשוק במחצית השנייה של 2015 כמוצר מסחרי של חברת Advantech, אשר תספק תמיכת חומרה ותוכנה. בשלב הראשון היא תסופק ללקוחות מובילים ותכלול תמיכה ראשונית ב-IPSec VPN, ניתוב מבוסס מדיניות ומיתוג Ethernet לשכבות התקשורת L2/L3.

הפלטפורמה של Freescale כוללת מעבדי QoriQ של החברה ורכיבי ASIC ייעודיים. היא כוללת תוכנות Linux OS, ODP datapath API, האצת VMM ומימוש של יחידות datapath ניתנות לתכנות, בנוסף היא כוללת תמיכת VMF, ותוכנת VortiQa SDN ברמה מסחרית התומכת ב- OpenFlow גרסה 1.3 עם הרחבות לשכבה 4 וכן העברה לשכבה 2/3.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס