מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, דני ימין, עובר לסין

12 מאי, 2015

דני ימין: "בתפקידי החדש אייצג את חברת התוכנה הגדולה בעולם במדינה הגדולה בעולם". עדיין לא מונה במקומו מנכ"ל חדש למיקרוסופט ישראל

דני ימין יהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של מיקרוסופט בסין

מנכ"ל מיקרוסופט ישראל (Microsoft) ב-10 השנים האחרונות, דני ימין, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית וחבר בהנהלה העולמית של ארגוני האנטרפרייז. הוא ייכנס לתפקיד החדש בראשון ביולי 2015.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה של מיקרוסופט במגזר הארגונים הגדולים, חברות ממשלתיות, חברות תוכנה גדולות, ושותפים העסקיים של החברה בסין. לצורך ביצוע התפקיד הוא יעבור עם משפחתו להתגורר בבייג'ינג.

דני ימין מסר: "לאחר 10 שנים של עשייה במיקרוסופט ישראל, החלטתי לעבור לדבר הבא. בתפקידי החדש אייצג את חברת התוכנה הגדולה בעולם במדינה הגדולה בעולם, ואני מלא ציפייה והתרגשות לקראת האתגר והאפשרויות הרבות הגלומות בתפקיד".

לפני שהצטרף למיקרוסופט מילא ימין תפקידי ניהול ופיתוח תוכנה בחברות הייטק בישראל. בשלוש השנים האחרונות הוא שימש גם כיו"ר הוועד המנהל של הטכניון, והוביל יחד עם הנהלת הטכניון את היוזמה להקמת המכון לחדשנות במשותף עם אוניברסיטת קורנל בניו-יורק, והקמת מכון טכנולוגי בסין בשיתוף עם אוניברסיטת שינטאו.

טרם מונה לו מחליף לניהול חברת מיקרוסופט בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות