התפטר מנכ"ל אורביט, עופר גרינברג

1 יוני, 2015

החברה לא הסבירה מהי הסיבה להתפטרות. בתעשייה מעריכים שבתוך ימים ספורים תודיע אורביט על זהותו של מנכ"ל חדש

החברה לא הסבירה מהי הסיבה להתפטרות. בתעשייה מעריכים שבתוך ימים ספורים תודיע אורביט על זהותו של מנכ"ל חדש

עופר גרינברג
עופר גרינברג

מנכ"ל חברת אורביט (Orbit) מנתניה, עופר גרינברג, התפטר מתפקידו באופן מפתיע. החברה לא מסרה פרטים על נסיבות ההתפטרות. בשלב הנוכחי עדיין אין מנכ"ל לחברה. בתעשייה מעריכים שבתוך זמן קצר מאוד החברה תכריז על מנכ"ל חדש. עופר גרינברג הגיע לחברת אורביט בחודש אפריל 2012, לאחר שניהל במשך 6 שנים את חברת KLA Tencor ישראל ממגדל העמק, המפתחת ומייצרת מערכות לבדיקת תהליכים במפעלי ייצור שבבים (מערכות מטרולוגיה).

הוא החליף בתפקיד את אבי כהן שמונה לנשיא אורביט, ולאחר מספר חודשים עזב את החברה כדי לנהל את RRSat, ששינתה מאוחר יותר את שמה ל-RR Media. חברת אורביט נמצאת בשליטת היו"ר זאב שטיין, המחזיק בכ-46% ממניותיה. היא נסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של כ-105 מיליון שקל. מעניין לציין שעם פרסום ההודעה חלה ירידה חדשה במחיר המניה בבורסה, אולם לאחר מכן היא חזרה לערך שלה מתחילת יום המסחר ואפילו עברה אותו בכמה עשיריות אחוזים.

אורביט
אנטנת עקיבה לוויינית של אורביט

חברת אורביט מספקת מערכות תקשורת לוויינים לפלטפורמות ניידות, מערכות עקיבה, תקשורת וטלמטריה בין פלטפורמות ניידות ונייחות לבין לוויינים, מטוסים, מל"טים וטילים, וכן מערכות לניהול תקשורת שמע וניטור בווידאו, בעיקר לפלטפורמות מוטסות. בשנת 2014 הסתכמו מכירותיה בכ-51.3 מיליון דולר. ברבעון הראשון של 2015 הסתכמו המכירות בכ-12. מיליון דולר, בהשוואהל מכירות של כ-13.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מעניין לציין שהחברה צמצמה בכ-22% את פעילויות השיווק שלה ברבעון הראשון. בדו"ח הרבעוני החברה לא מסבירה מדוע חלה ירידה כל-כך גדולה בתקציבי השיווק.

בשבוע שעבר הודיעה אורביט על קבלת הזמנה בהיקף של 5 מיליון שקל למספר אנטנות עקיבה ימיות לתקשורת לוויינית מסוג OceanTRx 7-500 בתדר Ka, מאחד מספקי שירותי התקשורת הלוויינית הצומחים בעולם. המערכות יותקנו בספינות נופש. הזמנה זו באה בעקבות הזמנות קודמות מאותו לקוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות