שבבי סלנו יותקנו בנתבים ובממירים הביתיים של סמסונג

4 יוני, 2017

שתי החברות חתמו על שיתוף פעולה, שמסגרתו שבבי תקשורת ה-Wi-Fi יתפעלו את קו המוצרים החדש של סמסונג לשוק ה-Wi-Fi הביתי

חברת השבבים מרעננה, סלנו תקשורת (Celeno), חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סמסונג שבמסגרתו טכנולוגיית הסיליקון והתוכנה שלה תפעיל את הנתבים וממירי הווידיאו הביתיים החדשים שמפתחת חברת סמסונג (Samsung).

במסגרת שיתוף הפעולה, שבבי ה-CL2440 וה-CL2442 של סלנו יתפעלו את הנתבים במודמים מדגם DOCSIS 3.1 של סמסונג. בנוסף, תוכנת הסיליקון CL2430 של סלנו תתפעל את ממירי הווידיאו הביתיים של סמסונג, Set-Top Box, המספקים העברה של שידורי וידאו באיכות K4 בתקשורת Wi-Fi.

מייסד ומנכ"ל סלנו גלעד רוזן ציין כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג עולמי כמו סמסונג כדי לספק את טכנולוגיית הסיליקון והתוכנה המתקדמת של סלנו לבתים ברחבי העולם. טכנולוגיית הסיליקון והתוכנה לתקשורת Wi-Fi המובחרים של סלנו, יאפשרו לסמסונג להבטיח ביצועי Wi-Fi מעולים וחוויית משתמש ללא דופי, הן בהעברת נתונים והן בהעברת שידורי וידיאו 4K וידאו, ועם בקרת איכות שירות מנוהלת מלאה".

סמסונג: מהירות לא מספיקה – צריך חוכמה

כדי למקסם את ביצועי המערכת ותקשורת ה-Wi-Fi, השבבים של סלנו כוללים שתי טכנולוגיות: סורק Argus, אשר סורק את טווח התדרים הפנויים ומאתר את הערוץ הכי פחות עמוס, וזאת מבלי להפריע לשירות על להביא לגידול בעלויות. הטכנולוגיה השנייה היא OptimizAIR, המאפשרת יצירה של רשתות וירטואליות מרובות לכל שירות ואפילו לכל מכשיר, וזאת באמצעות שימוש בנקודת Wi-Fi זהה והקצאת משאבי Wi-Fi לכל רשת ומכשיר.

דובר חטיבת Visual Display Business בסמסונג אמר בתגובה: "שיתוף הפעולה עם סלנו יסייע לנו לספק פתרון Wi-Fi עצמתי ואינטליגנטי שיבטיח חוויית Wi-Fi ביתית משופרת למשתמשים. ההתמודדות עם אתגרי העולם המחובר של ימינו מחייב לא רק ציוד מהיר, אלא גם חכם."

חברת סלנו מפתחת ומספקת שבבים ליישומי מולטימדיה ברשתות Wi-Fi ביתיות באיכות גבוהה (HD). שבבי ה-Wi-Fi של החברה מאפשרים להריץ זרמי וידאו באיכות גבוהה ובו-זמנית למספר אבזרים: ממיר כבלים, מחשבים אישיים, מחשבי טאבלט, מכשירי טלוויזיה, מקליטי וידיאו דיגיטליים (DVR), שרתי מדיה והתקנים נוספים בעלי יכולות Wi-Fi. עד היום הותקנו השבבים והתוכנה שלה עשרות מיליוני בתים ברחבי העולם על ידי קרוב ל-100 ספקיות תקשורת גלובליות מובילות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: VIDEO , WIRELESS , סמיקונדקטורס , רכיבים