ירון קריסי, מנכ"ל שיכון ובינוי הפורש, מונה למנכ"ל אפקון

1 ינואר, 2018

קריסי, שכיהן בחשנתיים האחרונות כמנכ"ל שיכון ובינוי, יחליף את ג'רי שנירר, שהודיע בשבוע שעבר על סיום תפקידו

דירקטוריון אפקון החזקות (Afcon) אישר אתמול את מינויו של ירון קריסי למנכ"ל החברה, במקומו של ג’רי שנירר שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו לאחר כחמש וחצי שנים בתפקיד. קריסי צפוי להיכנס לתפקידו ב-15 בינואר.

קריסי (52) כיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל שיכון ובינוי, וקודם לכן כיהן כ-6 שנים כמנכ"ל חברת הבת סולל בונה. קריסי מונה לתפקיד מנכ"ל שיכון ובינוי בנובמבר 2015 היה אמור לסיים את כהונתו כמנכ"ל שיכון ובינוי בדצמבר 2018, אך בחודש יולי הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בחברה מוקדם יותר ובימים האחרונות ניהל מגעים עם דירקטוריון אפקון. עלות שכרו של קריסי בשיכון ובינוי בשנת 2016 הסתכמה ב-6.7 מיליון שקל.

קריסי מסר: "אני שמח להצטרף לקבוצת שלמה, ומודה על האמון שניתן בי בבחירתי כמנכ"ל אפקון החזקות. כולי אמונה כי לחברה פוטנציאל רב, ואנו נפעל, ביחד עם מנהלי החברה לשם מימושו".

חברת אפקון, שבבעלות משפחת שמלצר, עוסקת בעיקר בביצוע פרויקטים אזרחיים ותעשייתיים של הנדסה ותשתית ותכנון ובנייה של מערכות חשמל. אפקון אחזקות כוללת גם שורה של חברות בת, העוסקות בתחומים כגון פיתוח מערכות ותוכנות בקרה ואוטומציה ופתרונות SCADA, מערכות לגילוי וכיבוי אש ותכנון והתקנה של מערכות ביטחון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , תעשייה וניהול , תעשייה ישראלית