לראשונה: כל הנהלת אינטל העולמית הגיעה לישראל

8 אוקטובר, 2018

המשלחת, המונה עשרות מנהלים בכירים בראשון המנכ"ל הזמני בוב סוואן, נחתה אמש בישראל וצפויה לחנוך מרכז בינה מלאכותית, להיפגש עם ראש הממשלה ולחשוף את הדור הבא של מעבדי החברה

ביקור היסטורי של הנהלת אינטל העולמית בישראל. אמש נחתה בארץ משלחת הכוללת את כל המנהלים של ענקית השבבים, בראשות המנכ"ל הזמני בוב סוואן, שמונה לתפקיד בחודש יולי לאחר שהמנכ"ל הקודם, בריאן קראזניץ', נאלץ להתפטר בעקבות מערכת יחסים שניהל בניגוד לנהלים עם עובדת החברה.

לצד המנכ"ל, המשלחת שהגיעה ארצה מונה מנהלים נוספים ובהם ונדל ברוקס, סגן נשיא בכיר ומי שעומד בראש קרן ההשקעות של אינטל, Intel Capital, גרגורי בריינט, שועמד בראש קבוצת המחשבים האישיים באינטל, לזלי קולברטסון, המנהלת את חטיבת בקרת איכות ואבטחת המוצר, ראג'ה גודורי, מהנדס בכיר העומד בראש חטיבת ארכיטקטורה ומפתחים, ג'ים ג'יימס קלר, האחראי על תחום הנדסת סיליקון ועוד.

מנכ"ל אינטל בוב סוואן

אמש כבר הספיקה המשלחת עם עובדי חברת מובילאיי בירושלים, שנרכשה על ידי אינטל ב-15.7 מיליארד דולר בשנה שעברה וכן עם עובדי מפעל אינטל בקריית גת. במסגרת הביקור אף הוענק למפעל אות הצטיינות כמפעל המוביל של אינטל.

היום צפויה המשלחת להשתתף בטקס הכרזה על מרכז המחקר הראשון של החברה בתחום הבינה המלאכותית, שיוקם בשיתוף הטכניון ובמימון אינטל. הערב צפויה המשלחת להשתתף באירוע לעובדיה במרכז הקונגרסים בחיפה שבו גם תחשוף החברה את הדור ה-9 של מעבדיה, שפותחו במרכז הפיתוח בחיפה. את הביקור תחתום המשלחת ביום חמישי בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , סמיקונדקטורס