אינוויז הרחיבה את סבב הגיוס ל-170 מיליון דולר

10 יוני, 2019

סבב הגיוס שהוכרז במרץ הורחב ב-38 מיליון דולר. החברה לא חשפה את המשקיעים החדשים. אינוויז צירפה שני מומחים מהאקדמיה בתחום הלמידה העמוקה לצוות פיתוח התוכנה

יצרנית חיישני ה-LiDAR הישראלית Innoviz הרחיבה את סבב גיוס C, שעליו הכריזה לראשונה בחודש מרץ, ב-32 מיליון דולר נוספים, שהגדילו את היקף הגיוס בסבב ל-170 מיליון דולר. החברה לא חשפה את המשקיעים החדשים שהצטרפו לסבב בהרחבת הגיוס. מאז היווסדה גייסה החברה כ-252 מיליון דולר.

גיוס ההון הנוכחי נועד לממן את כניסת החברה לשלב המיסחור של הטכנולוגיה, כולל תחילת הייצור הסדרתי של חיישן ה-LiDAR מהדור החדש של החברה, InnovizPro, אשר צפוי להתחיל בשנת 2020. למעשה, התאריך נקבע על-ידי חברת ב.מ.וו, אשר החליטה לשלב אותו בגרסה האוטונומית של ה-SUV החשמלי חדש iNEXT שהיא מתכננת להוציא לשוק ב-2021. ההחלטה של ב.מ.וו גם מציינת את זכיית התכנון הראשונה בעולם של חיישן LiDAR מסוג מצב מוצק (Solid State).

הגברת המאמץ בתחום התוכנה

בחברה הדגישו כי אחד היעדים המרכזיים של סבב הגיוס הנרחב הוא קידום פיתוח מרכיב התוכנה בטכנולוגיית הראייה הממוחשבת של החברה, שלדבריה מהווה את אחד היתרונות הבולטים שלה בשוק ה-LiDAR. באינוויז יש חטיבה שלמה אשר פיתחה אלגוריתמיקה, הכוללת גם בינה מלאכותית מסוג רשת נוירונים, אשר מאפשרת להמיר את המידע הגולמי המגיע מהחיישן לתמונה תלת-מימדית ולייצר תובנות על המתחולל בדרך.

בריאיון ל-TechTime בחודש נובמבר אמר מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה עומר כילף (בתמונה למעלה): "מה שאנחנו עושים בנושא של ראיית מכונה הוא לא פחות חדשני מאשר הפיתוח שלנו בתחום החומרה. יש מעט מאוד מחקרים בעולם בתחום הראייה הממוחשבת התלת מימדית ב-LiDAR. למעשה כמעט ואין. בטח לא משהו המוכן מסחרית. אנחנו עושים כאן עבודה חלוצית מאוד, ומפתחים תשתית תוכנה חדשה המשלבת בין ראיית מכונה קלאסית לבין לימוד עומק".

בתחום זה מודיעה כעת אינוויז על גיוס שני שחקני חיזור מהאקדמיה: ד"ר רג'א ג'יריס ואור שימשי ישמשו כשותפים אסטרטגיים לצוות פיתוח המוצר והתוכנה ויסייעו בקידום טכנולוגיית ראיית המכונה והשילוב בינה לבין רכיבי החומרה. ד"ר ג'יריס הוא מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב ובעל תואר דוקטורט במדעי המחשב מהטכניון. הוא נחשב למומחה עולמי בראיית מכונה ולמידה עמוקה וערך מחקרים רבים בתחום. שימשי, שסיים תואר בהנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב, משמש כייעוץ בתחום למידה עמוקה לחברות טכנולוגיה מובילות כגון אינטל וקואלקום וחברות נוספות במגזר הפרטי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , ראיית מכונה , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: Innoviz , LiDAR , אינוויז