סמינר Xilinx לפתרונות האצה יתקיים ב-25 בפברואר 2020

16 ינואר, 2020

הארוע יתקיים בהשתתפות נשיא ומנכ"ל זיילינקס העולמית, ויקטור פנג, ויוקדש לפתרונות האצה במרכזי נתונים ובאבזרי קצה משובצים, על-בסיס פלטפורמות המיחשוב המיתכנתות של החברה

ביום ג', 25 בפברואר 2020 תקיים חברת זיילינקס (Xilinx) סמינר מקצועי בתחום פתרונות ההאצה שהחברה מספקת לתשתיות מיחשוב. הסמינר בשם Accelerating the Future event, ייערך בשיתוף עם חברת אבנט ישראל (Avnet) ובארגון אנשים ומחשבים, באולמי LAGO בראשון לציון. הכנס מיועד למפתחי חומרה ותוכנה ולחברות המתמודדות עם אתגרי מיחשוב תובעניים בפיתוח טכנולוגיות חדשות.

במהלך הסמינר יוצגו פתרונות העיבוד החדשים של החברה, בהם משפחת מוצרי Versal, המספקת פלטפורמת מיחשוב גמישה (Adaptive Compute Acceleration Platform) ייחודית. זוהי קטגוריה חדשה של מיחשוב הטרוגני, אשר מתחרה בארכיטקטורות הוותיקות המבוססות על CPU, GPU ו-FPGA. הרצאת המליאה המרכזית תינתן על-ידי נשיא ומנכ"ל זיילינקס העולמית, ויקטור פנג, שיגיע לארץ כדי להשתתף בסמינר.

המתכנתים נכנסים לעולם ה-FPGA

בארוע גם תוצג פלטפורמת התכנות המשולבת Vitis, אשר פותחת את עולם ה-FPGA בפני הקהילה העצומה של מפתחי תוכנות שאינם מכירים את חומרת ה-FPGA, ומתכננים מערכות בשפות תכנות קלאסיות כמו פייתון, C++, כלי פיתוח ייעודיים לבינה מלאכותית ועוד. זוה קבוצה חדשה שעד היום לא היתה לה גישה אל עולם המערכות המיתכנתות. לאחר מושב הפתיחה יתפצל הארוע לשני מושבים מקבילים: מושב Cloud Acceleration ומושב Embedded SW and Edge Acceleration.

מושב Cloud Acceleration יעסוק בנושאים כמו האצת רשת ופיתוח מתאימי רשת חכמים (SmartNIC), האצת וידאו ואנליטיקס במרכזי נתונים, האצת פעולות עיבוד תמונה בענן ועוד. המושב השני יתמקד בתחומי התוכנה המשובצת והאצה באבזרי קצה. הוא יעסוק בנושאים כמו האצת תוכנה, יישומים משובצים בפלטפורמת Versal, כלי בינה מלאכותית ובניית מנועי בינה מלאכותית ועוד. לצד ההרצאות תתקיים תצוגת פתרונות בהשתתפות השותפים העסקיים של זיילינקס בישראל.

למידע נוסף והרשמה: Accelerating the Future

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: FPGA , XILINX , זיילינקס