USR מכרמיאל נערכת לתוכנית הצטיידות מקיפה

19 מרץ, 2020

רכשה מערכות הלחמה בעיבוי, הפרדת כרטיסים ובדיקה ויזואלית 3D. סמנכ"לית מכירות וקשרי לקוחות, רונית שלו, מסרה ל-Techtime שהחברה מתכננת להחליף את מערכת ה-ERP המפעלית ולבצע תוכנית רכש חדשה בהיקף גדול

חברת USR המעסיקה כ-500 עובדים בשלושת אתריה: כרמיאל, ירושלים ונתניה, השלימה שדרוג בקווי הייצור בהשקעה של כמה מאות אלפי דולרים. במסגרתו היא רכשה מערכת הלחמה בעיבוי (Condensation Reflow Soldering) מדגם CondensoXC (בתמונה למעלה) של חברת Rehm Thermal Systems הגרמנית. המערכת מבצעת הלחמת בעיבוי בתהליך מיוחד שבו אדים של נוזל ייעודי (Galden) מוזרקים ומתעבים על-גבי הכרטיס, ומעבירים אליו את האנרגיה הדרושה לחימום משחת ההלחמה וליצירת הלחמה איכותית (שרטוט למטה).

בזכות תהליך העיבוי, הטמפרטורה נשארת קבועה וניתן להגן על הכרטיס מבפני התחממות-יתר. ההלחמה נעשית בסביבה נטולת חמצן. המערכת מבטיחה הגנה בפני חימום-יתר וכוללת אפשרות לביצוע ואקום בכל שלבי התהליך, כדי לצמצם את מספר החללים (Voids). מכיוון שתהליך הוואקום מתבצע בתא ההלחמה, אין איבוד חום ואין צורך לבצע חימום נוסף באמצעות קרינת אינפרא-אדום.

חברת USR מסרה שהמערכת מספקת ביצועים טובים יותר ביחס להלחמת Reflow סטנדרטית, ומאפשרת הלחמה של מסות טרמיות גבוהות וקטנות כאחד. בנוסף, המעגל לא נמצא בתנועה ולכן אין סכנת סטייה במיקום הרכיבים.

תיאור סכמטי של מערכת הלחמת Reflow באמצעות עיבוי. מקור: Rehm
תיאור סכמטי של מערכת הלחמת Reflow באמצעות עיבוי. מקור: Rehm
סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות רונית שלו
סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות רונית שלו

בנוסף, USR גם רכשה מערכת הפרדת כרטיסים ידנית חדשה מדגם DPF300 של חברת Piergiacomi האיטלקית, המצטרפת למערך הפרדת הכרטיסים האוטומטי מדגם Y-S168SA של חברת Aurotek הטאיוואנית. המערך הידני מיועד לספק מענה מהיר לצורך בביצוע ייצור ראשוני של הכרטיסים (NPI). הוא חוסך את הצורך בכתיבת תוכנה, ומאפשר את תחילת הייצור עוד לפני שהתקבל המתאם הייעודי הדרוש לייצור המוני.

לדברי סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות בחברת USR, רונית שלו, החברה הצטיידה לאחרונה במערכות נוספות, בהן: מערכת בדיקה ויזואלית תלת-מימדית (AOI/3D) ו-JTAG מסוג קוראליס. "אנחנו נמצאים כעת בשלבים מתקדמים של מהלך שיביא להחלפת מערכת ה-ERP המפעלית שלנו, ובתהליך מסודר של ניתוח יכולות והזדמנויות (SWOT/TOWS) ובדיקת הביצועים של מכונות ייצור נוספות (Benchmark) – במטרה לבצע רכישות נוספות בהיקף גדול מאוד".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: USR , ייצור אלקטרוני