הכנס השנתי של אנבידיה ייערך כמתוכנן – אבל באינטרנט

25 מרץ, 2020

כנס GTC השנתי היה אמור להתקיים בסן חוזה, קליפורניה. הוא יתקיים באינטרנט לאורך מספר שבועות וצפוי להקיף כ-30,000 משתתפים מכל העולם שיתחברו אליו באמצעות המחשב

הכנס השנתי של חברת אנבידיה, GTC, נחשב בשנים האחרונות לאחד מהכנסים המרכזיים בתחום הבינה המלאכותית ולימוד מכונה, ובדרך-כלל מגיעים אליו משתתפים רבים מאוד מהתעשייה. מדובר בכנס נודד שהתקיים לפני שנתיים גם בישראל. השנה הוא היה אמור להתקיים בסן חוזה, קליפורניה. אלא שמגיפת הקורונה שיבשה את התוכניות. החברה החליטה לקיים את הכנס למרות המגיפה, אולם במתכונת מקוונות, ולאפשר גישה חופשית וללא תשלום אל כל תכני הכנס, מלבד אל הסדנאות המקוונות.

הכנס ייפתח מחר (25 מרץ), וניתן יהיה להיכנס אליו באמצעות המחשב לאחר תהליך הרשמה. לאור העובדה שמדובר בארוע הכולל מרצים רבים מאוד ממספר מדינות בעולם, החברה תקיים את הכנס במתכונת של הרצאות שיתפזרו על-פני מספר ימים. יתקיימו 17 הרצאות באורך שעה בנושאי ניתוח נתונים, בינה מלאכותית, תכנות ומכונות אוטונומיות, בתאריכים 24 במרץ ועד ה-8 באפריל.

ייערכו 31 שיחות עם מומחים בין ה-25 במרץ עד ה-10 באפריל, שבהם המשתתפים יוכלו לקיים איתם שיח אחד-על-אחד או בכיתה וירטואלית בנושאי תכנות, בינה מלאכותית, רפואה דיגיטלית, ניתוח נתונים, CUDA, גרפיקה, וירטואליזציה ועוד. אנבידיה תעלה לאתר כ-150 שיחות מוקלטות עם מומחים מחברות מובילות, סרטוני הסברה בתחום פתרון בעיות תכנות מורכבות, גלריה וירטואלית של כ-140 פוסטרים של חוקרים המציגים פתרונות לבעיות באמצעות מעבדים גרפיים (GPU), ופודקאסטים בנושאי בינה מלאכותית.

להערכת החברה, צפויים לקחת חלק בארוע המקוון כ-30,000 מפתחים מכל רחבי העולם. זו הערכה מעניינת, מכיוון שהיא מלמדת שהכנס המקוון עשוי להיות יעיל יותר מהארועים הפיסיים שהחברה קיימה עד היום.

 למידע נוסף והרשמה: www.nvidia.com/en-us/gtc

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות