ארו ישראל מכריזה על תחרות פיתוח מבוססת FPGAs של אינטל

17 מאי, 2020

המשתתפים בתחרות הפיתוח יקבלו בחינם כרטיסים של חברת Trenz הגרמנית, הכוללים חיישנים בתקן רפואי ותעשייתי, ממירי ADC, רכיב מיתכנת Intel MAX10/Cyclone10, דוגמאות קוד וסיוע טכני

בתמונה למעלה: כרטיסי AnalogMAX-01 ו-AnalogMAX-DAQ1 של חברת Trenz

חברת ארו ישראל תתחיל בשיווק כרטיסים מבוססי FPGA של חברות דוגמת Trenz הגרמנית ו-Exor Embedded האיטלקית. בשנים האחרונות הגבירה ארו את פעילותה בתחום ה-SoM. בתחילה היא סייעה בקידום יצרניות ישראליות כמו SolidRun ו-Shiratech ובעקבות הנסיון הזה החלה לתמוך בקידום כרטיסי SoM מבוססי FPGA של חברות כמו Trenz ,Exor וחברות נוספות.

תחרות הפיתוח הישראלית

במסגרת החדירה לשוק הישראלי, ארו משיקה קמפיין שנוסה בהצלחה באירופה: היא מכריזה על תחרות פיתוח שבמסגרתה היא תספק למפתחים ללא עלות, אחד מכרטיסי סדרת Analog MAX של Trenz שפותחו בשיתוף עם ארו העולמית ועם Analog Devices. כרטיסי Analog Max  נועדו לפיתוח מהיר של יישומים והם תומכים בפלטפורמת Arduino הפופולרית.

בנוסף, אחד הפרוייקטים שייבחר על-ידי ארו יזכה בחבילת ליווי, פיתוח ותמיכה טכנית בשווי של 20,000 שקל. הכרטיסים המוצעים כוללים רכיב מיתכנת Intel MAX10/Cyclone10 FPGA, ומערכי חיישנים ורכיבים אנלוגיים התואמים לדרישות השוק הרפואי והשוק התעשייתי. כדי להקל על הפיתוח, החברה תעמיד לרשות המהנדסים גם דוגמאות של קטעי קוד, מסמכים נלווים וכלים גרפיים.

לבחירת המפתחים יועמדו הכרטיסים הבאים:

  • כרטיס AnalogMAX-01 הכולל חיישני תאוצה, טמפרטורה וגם חיישן לגילוי ריכוז מולקולות עשן באוויר
  • כרטיס AnalogMAX-DAQ1 הכולל ממיר אנלוגי-דיגיטלי מהיר ומדויק מדגם AD4003
  • כרטיס מדגם AnalogMAX-DAQ2 הכולל מודול המבוסס על הממיר האנלוגי-דיגיטלי ADAQ7988. המודול כולל את כל שרשרת הדגימה ומפשט את הפיתוח בהשוואה לשימוש ברכיב דיסקרטי. הוא חוסך עלויות ומקום על הכרטיס.
  • כרטיס CYC1000 המכיל רכיב מיתכנת Cyclone10 וחיישן תאוצה
  • כרטיס MAX1000 המכיל רכיב מיתכנת MAX10 וחיישן תאוצה

תחום ה-FPGA הופך למגזר מרכזי בתעשיית השבבים

להערכת החברה מדובר במיגזר צומח בשוק השבבים (כ-12% בשנה) אשר צפוי להגיע להיקף של כ-15 מיליארד דולר ב-2027, בהשוואה לכ-6.3 מיליארד דולר ב-2015. המנוע לצמיחת השוק נעוץ בעלייה במורכבות הפרוייקטים ויעילותם של הרכיבים המתוכנתים בתחומים רבים, ובייחוד ביישומים הצבאיים, הרפואיים ובתחום תעשיות הטלקום, הרכב והחלל.

  • חטיבת Intel PSG הוקמה על-בסיס חברת אלטרה שנירכשה על-ידי אינטל בשנת 2015. כיום החטיבה חולקת עם Xilinx בכ-90% משוק הרכיבים המיתכנתים העולמי.

לבחירת כרטיס פיתוח ללא עלות ורישום לתחרות: Arrow Electronics FPGA Solutions

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים , שיווק והפצה