פרויקט ראשון ל-Dynamic Infrastructure באוסטרליה

25 ינואר, 2021

העיר הורשאם תשתמש בפלטפורמת הענן של החברה לשיפור מצב התחזוקה של הגשרים באזור. בחברה מאמינים כי אוסטרליה, שבשטחה עשרות אלפי גשרים, תהפוך לשוק יעד מרכזי עבורה

המועצה העירונית של הורשאם (Horsham) שבאוסטרליה תשתמש בפלטפורמת התחזוקה המונעת של חברת Dynamic Infrastructure הישראלית כחלק מהמאמץ לשפר את המצב התחזוקתי של עשרות הגשרים ותשתיות הדרך שבתחום שיפוטה. המועצה העירונית רכשה רישיון שימוש למשך מספר שנים בפלטפורמה, ו-Dynamic Infrastructure מאמינים כי שיתוף הפעולה יהווה דוגמה ליכולת של הטכנולוגיה לחסוך בעלויות ויוליד בעקבותיו חוזים וספים באוסטרליה, וכי המדינה רחבת הידיים תהפוך לשוק מרכזי עבור החברה.

הורשאם ממוקמת בחלקה המערבי של מדינת ויקטוריה ומרוחקת כ-300 קילומטר מעיר הבירה מלבורן. שיתוף הפעולה עם המועצה נרקם בתיווך חברת IF3 מהעיר סידני, המספקת שירותי ייעוץ הנדסי ותכנון לבניית מכרות. להערכת Dynamic Infrastructure, השימוש בפלטפורמה שלה יחסוך כ-13% בעלויות התחזוקה הישירות והעקיפות לאורך תקופת ההתקשרות עם הורשאם.

באוסטרליה ובניו-זילנד יש כ-33,500 גשרים לערך. לפי נתוני רשות התחבורה המשותפת של אוסטרליה וניו-זילנד, Austroads, עומס התעבורה בגשרים של אוסטרליה וניו זילנד, שהוקמו לפני עשרות שנים, צפוי לגדול ב-5.6% מדי שנה, והדבר מאיץ תהליכי בלאי ושחיקה. להערכת הרשות, עלות תחזוקת כלל הגשרים במדינה נאמדת בכ-100 מיליון דולר אוסטרלי, ובנייה מחדש של גשרים לקויים עשויה להגיע לכדי מיליארדי דולרים אוסטרליים. ב-2015 השיקה ממשלת אוסטרליה תוכנית למימון עבודת תחזוקה ושיקום של גשרים רעועים.

הפלטפורמה של Dynamic Infrastructure משתמשת בכל המידע הוויזואלי שנאסף מהביקורות התקופתיות שנערכו במקום, ובכלל זה צילומי סמרטפון, צילומי אוויר מרחפנים וסריקות לייזר, ובונה תמונה תלת-ממדית מפורטת של המבנה. המערכת משווה בין מצב המבנה בהווה לביקורות קודמות, ומאתרת סדקים, פגמים וחריגות שמצריכים תחזוקה מונעת ומתריעה אוטומטית בפני המפעיל. בחברה ממשילים את הפלטפורמה לסריקת ה-MRI, אשר מספקת לרופא תמונה תלת-ממדית של איבר המטופל ומאפשרת לו לאבחן את הבעיה.

החברה, שקמה ב-2017 ומנוהלת מתל אביב, ניו יורק וברלין, דיווחה בעבר על פרויקטים מול חברות תשתית ממשלתיות ופרטיות בארצות הברית, גרמניה, שווייץ, יוון וישראל. להערכת החברה, השימוש בפלטפורמה שלה סייעה ללקוחותיה לחסוך באופן משמעותי בהוצאות התפעוליות ובהשקעות ההון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , חדשות , טאבלט וסמארטפון , ענן

פורסם בתגיות: Dynamic Infrastructure , אוסטרליה