סידב התקינה מערכת ניהול מלאי אלקטרונית

18 מרץ, 2021

מערך ממוכן הכולל את תוכנת ZetesMedea, מצלמות וטכנולוגיות זיהוי תמונה המבוססות על מצלמות חכמות, מזהה, מפענח ומאמת באופן מיידי ואוטומטי את נתוני הברקוד על-גבי המוצר - ומאמת אותו מול הזמנת הלקוח

קבוצת סידב מהוד השרון (Cidev Group), התקינה את מערכת ניהול המחסנים האוטומטית ZetesMedea מתוצרת חברת Zetes הבלגית, אשר מנהלת את כניסת והוצאת הרכיבים ממחסן המלאי באמצעות שימוש במצלמות ותוכנת בינה מלאכותית העוקבות אוטומטית אחר הרכיבים בלא צורך בסריקה ידנית והזנת נתונים למאגר המידע של המחסן. כך נמסר ל-Techtime.

קבוצת סידב הוקמה בשנת 1973 וכיום היא מעסיקה כ-100 עובדים. היא מפעילה מחסן רכיבים בהוד השרון בתפוסה של 55,000 מק"טים ומנהלת והיא בעלת 5 סניפים מסביב לעולם. היא הגיעה למסקנה שניהול התעבורה של מיליוני רכיבים בשבוע באמצעות זיהוי וסריקה ידניים של התוויות (לעיתים רכיבים מספקים שונים המגיעים באריזה משותפת) הוא תהליך ארוך ולא מספיק מדוייק.

חברת Zetes הנמצאת בבעלות פנאסוניק, תכננה ויישמה עבור סידב פתרון כולל לניהול תהליך הזיהוי והבקרה של הפריטים. מדובר במערך ממוכן הכולל את תוכנת ZetesMedea, מצלמות חכמות וטכנולוגיות זיהוי תמונה. המערכת מזהה, מפענחת ומאמתת באופן מיידי ואוטומטי את נתוני הברקוד על-גבי המוצר, מייצרת תווית מותאמת ומבצעת אימות מול הזמנת הלקוח. מנכ"ל סידב, ישראל אוטניק, אמר שהטמעת ZetesMedea תרמה לדיוק תהליך הליקוט של הרכיבים הנארזים ללקוחות וייעול זמני הליקוט.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה , תעשייה וניהול