מודול ה-AI של היילו שולב במעבד הקצה של לאנר הטאיוונית

2 יוני, 2021

ההתקן של לאנר מיועד לתפעל יישומי וידיאו המתבססים על עיבוד AI בקצה, והמודול של היילו יאפשר להאיץ את העיבוד ולחסוך באנרגיה. זהו המוצר השלישי שאליו נכנסת היילו

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב הכריזה היום על שיתוף פעולה נוסף בתעשיית האלקטרוניקה, עם חברת לאנר אלקטרוניקס (Lanner Electronics) מטאיוון. במסגרת שיתוף הפעולה, מודול ההאצה של היילו, המאיץ משימות AI בקצה, שולב בהתקן הקצה של לאנר, LEC-2290, המיועד לאופטימיזציה של יישומי וידיאו תובעניים בקצה כמו למשל במצלמות אבטחה חכמות, ניהול תעבורת מכוניות, בקרת גישות ויישומים נוספים בזמן אמת וביעילות מרבית. משתי החברות נמסר כי השילוב של מודול ההאצה, שאינו מצויד במאוורר, מאפשר לייצר התקן יעיל, קומפקטי וחסכוני בצריכת אנרגיה.

לאנר מתמחה בפיתוח וייצור של התקני מחשוב חכמים לנקודות קצה, כמו למשל ציוד לרשתות תקשורת, מחשבים תעשייתיים, מחשבים לרכב ועוד. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים והיא נסחרת בבורסה של טייוואן לפי שווי שוק נוכחי של כרבע מיליארד דולר. בין לקוחותיה של לאנר נמנות בין היתר אינטל, אינפניון, ברודקום, ורייזון, מיקרוסופט, וגם רד ומלאנוקס הישראליות.

המעבד Hailo 8 מאפשר לשלב במכשירי קצה יכולות AI בעלי קצב עיבוד גבוה של 26 טריליון פעולות בשנייה (TOPS) ביעילות הספק של 3TOPS/W. היילו דיווחה שבמבחן השוואתי שנעשה בין המודול שלה לבין מודול Myriad-X של אינטל ומודול Edge TPU של גוגל, הוא היה מהיר יותר בשיעור גבוה: מספר התמונות ממבחן סטנדרטי שהוא ביצע להן עיבוד בשנייה אחת, היה גבוה פי 26 מהמודול של אינטל ופי 13 מהמודול של גוגל. המודול של היילו משולב גם במחשב עיבוד התמונה של פוקסקון וגם במצלמה האוטונומית של Leopard.

חברת היילו הוקמה בחודש פברואר 2017 על-ידי המנכ"ל אור דנון, ה-CTO אבי באום ומנהלת הפיתוח העסקי הדר צייטלין. המשקיע הראשון בחברה היה זהר זיסאפל, המשמש כיום כיו"ר Hailo. החברה פיתחה ארכיטקטורה חדשה של שבב בינה מלאכותית המבצע באביזרי-קצה את שלב ההרצה, כלומר יישום ההסקות (Inference) של רשת נוירונית, במהירות רבה ובחיסכון גדול באנרגיה.

מעבד הלמידה העמוקה של היילו מסוגל להריץ יישומים משובצים של אינטליגנציה מלאכותית על גבי מכשירי קצה המותקנים במכוניות מקושרות, רחפנים, התקני בית חכם דוגמת עוזרים אישיים, מצלמות חכמות וטלוויזיות חכמות, פלטפורמות IoT, פלטפורמות AR ו-VR, מוצרים לבישים ומוצרי אבטחה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , ראיית מכונה