איך ישנו השידורים דרך האינטרנט את תעשיית הטלוויזיה והפרסום [פודקאסט]

12 ינואר, 2022

תוכנית מס' 44 בפודקאסט של Techtime, עם ד"ר צבי גרסטל, סמנכ"ל הנדסה בחברת סינמדיה, על בעיית השיהוי בשידורים דרך האינטרנט, פרסומות מותאמות אישית והמלחמה בפיראטים

מנחה: יוחאי שויגר
עורך: רוני ליפשיץ
מנגינת פתיחה: ניר שדה

האורח בתוכנית הוא צבי גרסטל, סמנכ"ל הנדסה בחברת סינמדיה (Synamedia), המפתחת תשתית לשידורי טלוויזיה דרך האינטרנט. מאחורי מסך הטלוויזיה שלנו מתחללת מהפכה שקטה, שנובעת משינוי בתשתית שעל גביה מגיעים השידורים מהגוף המשדר אל מסך הטלוויזיה. בשנים האחרונות התחילו לצבור תאוצה, גם בארץ, שירותי טלוויזיה שבהם השידורים מגיעים אלינו לא דרך לוויין או על גבי כבלים, אלא דרך האינטרנט.

בכך הופכת הטלוויזיה לאט לאט לדומה יותר למה שקורה באינטרנט. כאשר הטלוויזיה מחוברת לאינטרנט נפתחת לנו גישה לשירותי סטרימינג מבוססי ענן, כמו למשל נטפליקס או אפל טי-וי. כמו כן, מאחר שחיבור אינטרנט, בניגוד ללוויין או כבלים, הוא דו-כיווני אנחנו יכולים לבצע פעולות דרך הטלוויזיה, כמו למשל להזמין פיצה או לרכוש מוצר. ושלישית, כמו באינטרנט, לספק הטלוויזיה יש הרבה יותר מידע עלינו ועל דפוסי הצפייה שלנו.

המידע הזה עשוי לשנות את כל עולם הפרסום בטלוויזיה ולפתוח פתח לפרסומות מותאמות אישית. בשיחה, מסביר צבי כיצד אפשר לפתור את בעיית השיהוי של טלוויזיה דרך האינטרנט, כיצד ישנו שידורי האינטרנט את המודל העסקי של התעשייה כולה, ועל תופעת השידורים הפיראטיים.

עקבו אחר כל תוכניותינו ב-Spotify וגם ב-Apple Podcasts

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Podcast , חדשות

פורסם בתגיות: טלוויזיה , יוחאי שויגר , סינמדיה , צבי גרסטל