סטרטסיס וננו-דיימנשן משהות את הפעילות העסקית עם השוק הרוסי

6 מרץ, 2022

האמברגו הוא חלק מיוזמה של החברות המובילות בתעשיית התלת-מימד העולמית. שוק ההדפסה בתלת-מימד ברוסיה אינו עולה על מיליארד דולר. "חייבים לגלות חזית אחידה"

חברת סטרטסיס (Stratasys) וננו-דיימנשן (Nano-Dimension) הישראליות הודיעו כי החליטו, במשותף עם חברות בולטות בתעשיית ההדפסה בתלת מימד העולמית, להשהות את כל פעילותן העסקית עם השוק הרוסי, עד להודעה חדשה, וזאת על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה.

בנייר עמדה מטעם החברות המובילות בתעשייה, ושעליו חתומות חברות דוגמת 3D Systems, Incus, Desktop Metal, ROX ועוד, נאמר כי הן תומכות במדיניות שהותוותה על ידי הקהילה הבינלאומית, נאט״ו, האיחוד האירופאי והממשלה הפדרלית הגרמנית. שוק ההדפסה בתלת-מימד ברוסיה אינו גדול ולפי ההערכות היקפו עומד על כמיליארד דולר. בדצמבר 2020 גיבשו מספר חברות אנרגיה, תעופה וביטחון רוסיות, בעידוד גופי ממשל, מפת דרכים לקידום תשתית התלת-מימד במדינה, מתוך מטרה להרחיב את שוק התלת-מימד המקומי פי 2.5 עד 2030. חרם ממושך מצד תעשיית התלת-מימד העולמית לבטח יפגע במאמצים אלה.

מנכ"ל סטרטסיס, ד"ר יואב זייף [בתמונה למעלה], אמר: "אנו חייבים לגלות חזית אחידה וחזקה בהגנה על החופש, השלום והדמוקרטיה. אנו מביטים בדאגה רבה על המצב הנוכחי ומביעים סולידריות עם אלה שנפגעים מהלחימה ומציעים להם את תמיכתנו וכל סיוע הומניטרי שיידרש. אנו עומדים מאחורי העם האוקראיני״. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות

פורסם בתגיות: יואב זייף , ננו-דיימנשן , סטרטסיס