אחד ממייסדיי אינוויז עוזב את החברה

25 מאי, 2022

אורן רוזנצווייג, ששימש כסמנכ"ל הפיתוח העסקי, יעזוב את החברה מיידית. טלי חן מ-DSPG תחליף אותו. החברה מינתה גם מנהלי אזור לארה"ב וליפן

בתמונה למעלה: טלי חן ואורן רוזנצווייג. צילום: אינוויז

חברת אינוויז (Innoviz) הודיעה היום (ד') על עזיבתו המיידית של אחד ממייסדי החברה, אורן רוזנצווייג, ששימש כסמנכ"ל הפיתוח העסקי (CBO) של החברה וחבר בדירקטוריון. עזיבתו הוגדרה כנובעת מתוך "רצון לחפש הזדמנויות חדשות". רוזנצווייג היה שותף להקמת אינוויז ב-2016 ביחד עם המנכ"ל עומר כילף, סמנכ"ל המו"פ אורן בוסקילה ועמית שטנברג, שעזב בתחילת 2020. רוזנצווייג ימשיך לשמש כיועץ למשך מספר חודשים לצורך חפיפה.

מי שתחליף את רוזנצווייג היא טלי חן, ששימשה עד לפני כחצי שנה כסמנכ"לית הפיתוח העסקי של חברת DSP Group, שבה עבדה כ-14 שנה. כזכור, באוגוסט 2021 נמכרה DSPG לחברת סיינאפטיקס האמריקאית בעיסקה מפתיעה שהעניקה לה שווי שוק של כ-450 מיליון דולר בלבד. בתוך כך, אינוויז הודיעה על מינויים של סקוט קרייג לסמנכ"ל המכירות בצפון אמריקה, ובריג'ש שוקלה לסמנכ"ל המכירות ביפן. קרייג עבד בשנים האחרונות ביצרנית השבבים און-סמי, שם הוביל את אסטרטגיית החברה בתעשיית האוטומוטיב, ואילו שוקלה עבד בחברות Tier-1 מתעשיית הרכב היפנית כדוגמת Valeo, דנסו וקונטיננטל יפן.

אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים. אינוויז השלימה באחרונה את פיתוח הדור החדש של חיישן ה-LiDAR שלה, InnovizTwo, אשר עושה שימוש במקור לייזר אחד וגלאי אחד ומספק פי 30 יותר ביצועים ויהיה זול ב-70% בהשוואה לחיישן הדור הראשון. בתחילת החודש דיווחה אינוויז על חוזה ענק נוסף בתעשיית הרכב, לאספקת חיישני ה-LiDAR של החברה לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, בשווי כולל המוערך ב-4 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: LiDAR , אורן רוזנצווייג , אינוויז , טלי חן