מכירות IMI צמחו ברבעון הראשון ל-347 מיליון דולר

4 מאי, 2023

“בשנתיים הבאות נשיק מספר יוזמות חדשות הממוקדות בייצור של כלי-רכב חשמליים מסוגים שונים. שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם Zero Motorcycles מקליפורניה, יחזק את מעמדנו כקבלנית ייצור מועדפת בתחום"

קבלנית הייצור הפיליפינית Integrated Micro-Electronics – IMI דיווחה על גידול של 4% במכירות ברבעון הראשון 2023, להיקף של כ-347 מיליון דולר. הריווחיות הגולמית הסתכמה בכ-29.4 מיליון דולר – שהם כ-8.5% מהמכירות (בהשוואה ל-6.5% ברבעון המקביל אשתקד). החברה מסרה שלמרות השיפור ברמת זמינות הרכיבים, תעשיית הייצור עדיין מתמודדת עם מחסור ברכיבים.

נשיא IMI, ג'רום טאן, אמר שהחברה הצליחה לשפר את מצבה הפיננסי באמצעות התאמת מחירים ויישום תוכניות להגברת היעילות התפעולית והתפוקה של מפעלי הייצור, הפחתת מספר העובדים הנדרש בקווי הייצור המשופרים והפחתה כללית של העלויות. "במהלך השנתיים הבאות נשיק מספר יוזמות חדשות הממוקדות בייצור של כלי-רכב חשמליים מסוגים שונים. שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם Zero Motorcycles מקליפורניה, יחזק את מעמדנו כקבלנית ייצור מועדפת בתחום התחבורה החשמלית".

אופנועים חשמליים בארה"ב

חברת זירו הוקמה בשנת 2006 ומייצרת אופנועים חשמליים המגיעים למהירות של עד כ-200 קמ”ש ולטווח נסיעה של עד כ-300 ק”מ לכל טעינה. הם מבוססים על טכנולוגיות עצמיות כמו מנוע חשמלי של החברה המבוסס על מגנטים קבועים, סוללות ליתיום-יון בעלות מרכיבים כימיים ייחודיים ומערכת בקרת-טעינה של החברה, המאריכה את אורך חיי הסוללות לנסועה כוללת של כ-320,000 ק”מ. הייצור ההמוני של האופנועים מתוכנן להתחיל במהלך הרבעון השני 2023, כאשר IMI תייצר ותרכיב את האופנועים ואת חלקי החילוף במפעלה בפיליפינים, במקביל להמשך ייצור במפעל זירו בקליפורניה.

חברת IMI מפעילה 20 אתרי ייצור בעולם. היא מעסיקה כ-14,000 עובדים בארה”ב ,בריטניה, גרמניה, יפן, מקסיקו, סין, סרביה, בולגריה, צ’כיה ובפיליפינים. היא מחזיקה בבעלותה שתי חברות שהיא רכשה באירופה: חברת STI Limited הבריטית המייצרת פתרונות RF, וחברת VIA optronics הגרמנית המייצרת פתרונות תצוגה, כולל תצוגות לתעשיית הרכב. בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-1.41 מיליארד דולר.

לאתר החברה: www.global-imi.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: IMI , ייצור וקבלנות משנה