ארתור טאן פורש מניהול קבלנית הייצור IMI

12 מרץ, 2024

יחליף אותו בתפקיד לו יוז, אשר ניהל את קבלנית הייצור הסינגפורית Beyonics והיא אחראי לארגון מחדש של הייצור מחוץ לסין של קבלנית הייצור האמריקאית Universal Electronics

בתמונה למעלה: ארתור טאן. צילום: IMI

קבלנית הייצור הפיליפינית IMI מבצעת שינויי גברי בהנהלה: מנה"ל החברה ב-22 השנים האחרונות, ארתור טאן, יפרוש מהתפקיד ב-25 באפריל 2024. הדירקטוריון אישר את המלצתו לממנכ"ל הבא אשר יחליף אותו בתפקיד החל מה-1 במאי: לו יוז, אשר מביא 25 שנות נסיון בתעשיית הייצור האלקטרוני וה-EMS. לפני-כן הוא ניהל במשך ארבע שנים את קבלנית הייצור הסינגפורית Beyonics המעסיקה כ-7,000 עובדים ונחשבת לאחת מ-50 קבלניות שירותי הייצור הגדולות בעולם. לפניה מילא מספר תפקידי ניהול בחברת ה-EMS האמריקאית Universal Electronics המעסיקה כ-4,600 עובדים, וניהל את תהליך הוצאת הייצור של החברה מסין אל מקסיקו ואל הפיליפינים.

חברת IMI נמצאת בבעלות תאגיד Ayala Corporation הפיליפיני ודורגה בשנת 2022 ברשימת 25 ספקיות שירותי הייצור האלקטרוניים הגדולות בעולם. תשתית הייצור של החברה מתבססת על 20 מפעלי ייצור המעסיקים כ-14,000 עובדים בארה”ב ,בריטניה, גרמניה, יפן, מקסיקו, סין, סרביה, בולגריה, צ’כיה ובפיליפינים. היא מחזיקה בבעלותה שתי חברות שהיא רכשה באירופה: חברת STI Limited הבריטית המייצרת פתרונות RF, וחברת VIA optronics הגרמנית המייצרת פתרונות תצוגה. בתשעת החודשים הראשונים של 2023 הסתכמו מכירותיה בכמיליארד דולר, מתוכם שוק הרכב היה אחראי לכ-59% מהמכירות, ומערכות תעשייתיות אחרות היו אחראיות לכ-30% מהמכירות.

לאתר החברה: www.global-imi.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: EMS , IMI , ייצור וקבלנות משנה