אופיר הרבסט רכש את אחזקות סיסקו בחברה שייסד

8 אפריל, 2024

יו"ר ג'נגו, ומי ששימש גם כמנכ"ל החברה, רכש מיליון מניות מסיסקו, שמתוכה התפצלה החברה, והוא מחזיק כעת 87.7% ממניות החברה. ג'נגו מפתחת מערכות ניטור נהג ופנים-רכב

אופיר הרבסט, מייסד ויו"ר חברת ג'נגו (Jungo), הגדיל בשבוע שעבר את אחזקותיו בחברה. הרבסט רכש ב-2 באפריל מחברת סיסקו (Cisco), שמתוכה התפצלה ג'נגו ב-2013, כמיליון מניות במחיר של 2.6 שקל, דיסקאונט לעומת מחיר הנעילה של המניה בבורסת תל אביב ב-1 באפריל, שעמד על 3.2 שקל.

לאחר העסקה מחזיק הרבסט 87.75% ממניות החברה. הרבסט שימש כמנכ"ל ג'נגו בין 2021-2023 וגם היה אחד ממשקיעי הסיד בחברה. ב-12 החודשים האחרונים ירדה מניית ג'נגו ב-58% והיא נסחרת כיום לפי שווי של 32 מיליון שקל. לדברי הרבסט, המהלך מבטא את אמונו המלא בעתיד החברה.

ג'נגו מפתחת מערכות ניטור נהג (DMS). מוצר הדגל שלה הוא CoDriver. זו תוכנה המאפשרת, תוך שימוש במצלמות HD פשוטות, לזהות את זווית הראש והגוף, כיוון המבט וקצב מצמוץ העיניים של הנהג. ניתוח הפרמטרים האלה מאפשר לדעת האם הנהג נרדם או מגלה סימני עייפות, האם הוא מרוכז בדרך שלפניו או משתמש בטלפון הנייד ואפילו אם הוא חגור כהלכה. לחברה יש גם מוצר לשוק ציי הרכב בשם VuDrive.

הכנסותיה של ג'נגו ב-2023 הסתכמו ב-2.7 מיליון דולר, לעומת 2.9 מיליון דולר ב-2022. ההפסד הנקי השנתי עמד על 1.4 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: אופיר הרבסט , ג'נגו