פוג'יטסו בחרה בטכנולוגיית ה-IoT של IQP הישראלית-יפנית

1 דצמבר, 2014

במסגרת הסכם השיווק המשותף בין שתי החברות, תספק פוג'יטסו ללקוחות עד ששה חודשים של שימוש חינמי בפלטפורמת IQP על-גבי ענן המחשוב שלה (Fujitsu Cloud)

פוג'יטסו תספק ללקוחות עד ששה חודשים של שימוש חינמי בפלטפורמת IQP על-גבי ענן המחשוב שלה (Fujitsu Cloud)

המייסד והמנכ"ל גיא קפלינסקי
המייסד והמנכ"ל גיא קפלינסקי

חברת פוג'יסטו (Fujitsu) תציע ללקוחותיה בעולם להשתמש בפלטפורמת פיתוח יישומי ה-IoT שפותחה על-ידי חברת IQP הישראלית-יפנית.

במסגרת הסכם השיווק המשותף בין שתי החברות, תספק פוג'יטסו ללקוחות עד ששה חודשים של שימוש חינמי בפלטפורמת IQP על-גבי ענן המחשוב שלה (Fujitsu Cloud). מנכ"ל חברת IQP, גיא קפלינסקי, העריך שההסכם יכול להתבטא במכירות בהיקף של כמה מיליוני דולרים בשנתיים הקרובות.

לקראת גיוס של 10 מיליון דולר

הפלטפורמה של IQP מקצרת בכ-50% את עלויות וזמני הפיתוח וזמני הפיתוח של אפליקציות בתחום האינטרנט של הדברים. היא מאפשרת כתיבת תוכנה גם ללא ידע מוקד בקוד. חברת IQP מנוהלת על-ידי קפלינסקי מטוקיו ומחזיקה משרד פיתוח ברמת גן. החברה מעסיקה קרוב ל-20 עובדים. היא החלה במכירות בחודש מרץ 2014. בין לקוחותיה: פוג'יטסו, Mitsubishi Hitachi Power Systems, דנסו, Mitsubishi Motors, KDDI, ו-Toyota ITC.

בימים אלה החברה יוצאת לסבב גיוס הון בהיקף של 10 מיליון דולר. עד היום הושקע בחברה הון עצמי בהיקף של 5 מיליון דולר. הגיוס מיועד לממן את הרחבת המכירות ביפן, המשך פיתוח הפלטפורמה וכניסה לשווקים חדשים, דוגמת ארצות-הברית וסין. לדברי קפלינסקי, "אנחנו מנהלים מגעים עם חברות ענק נוספות בתחום, שיבשילו להסכמים במהלך 2015".

שיתוף הפעולה עם פוג'יטסו נעשה במסגרת יוזמת Human-Centric IoT של פוג'יטסו, המבוססת על סביבת פיתוח קלה לשימוש, מחשוב ענן ומוצרים של פוג'יטסו בתחום, כמו חיישנים, ציוד, רשתות תקשורת ועוד.

עוד על חברת IQP: מדוע ה-IoT דורש תפישת פיתוח חדשה?

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , תוכנה ותכנון אלקטרוני