ארז צור מונה למנכ"ל חברת EMC ישראל

31 דצמבר, 2014

ארז צור יגיע ל-EMC לאחר 12 שנים בחברת Cadence, בהן כ-4 שנים שבהן שימש כמנכ"ל קיידנס ישראל. הוא יחליף את דני נויברגר וינהל את כל הארגון העיסקי של חברת EMC בישראל

ארז צור יגיע ל-EMC לאחר 12 שנים בחברת Cadence, בהן כ-4 שנים שבהן שימש כמנכ"ל קיידנס ישראל. הוא יחליף את דני נויברגר וינהל את כל הארגון העיסקי של חברת EMC בישראל

ארז צור. צילום: סיוון פרג'
ארז צור. צילום: סיוון פרג'

חברת EMC הודיעה היום על מינויו של מנכ"ל חברת Cadence בישראל, ארז צור, למנכ"ל המיועד של EMC ישראל. המינוי ייכנס לתוקף בחודש פברואר 2015. צור יוביל את הארגון העסקי של EMC בישראל וידווח לניקולס לבלנק, סגן נשיא EMC MEDI & BeLux. הוא מחליף את דני נויברגר שהחליט לפרוש לאחר 4.5 שנים בתפקיד.

הארגון העסקי של EMC פועל מול לקוחות החברה בישראל, באופן ישיר ובאמצעות מערך של שותפים ומפיצים. לקוחות EMC בישראל נמנים על כל מגזרי התעשייה, החל מהארגונים הגדולים במשק ועד חברות קטנות וגופי צבא וממשל.

ארז צור כיהן בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל חברת קיידנס דיזיין סיסטמס ( Cadence Design Systems) בישראל, והיה אחראי על הפעילות העסקית והשירותים המקצועיים של החברה בארץ. קיידנס היא חברת תוכנה אמריקאית הפועלת בתעשיית המיקרואלקטרוניקה והשבבים ומעסיקה בישראל מאות עובדים בארגון המכירות והשירותים בהרצליה ובשני מרכזי פיתוח, בחיפה ובראש העין.

אסטרטגיית הסטארט-אפ הוכיחה את עצמה

ארז צור מכהן כמנכ"ל קיידנס ישראל משנת 2011. הוא הגיע לקיידנס ישראל לפני כ-12 שנים כמנהל מכירות לשוק המקומי. לאחר מכן קודם לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של קיידנס אירופה ובתפקיד זה פיתח את הראייה האסטרטגית של החברה בתחום של חברות הזנק. בתפקידו האחרון בחברה לפני מינויו למנכ"ל המקומי, כיהן צור כמנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של החברה והתמקד בשווקים ובטכנולוגיות מתפתחות.

בתקופתו העמיקה החברה את פעילותה בשוק הישראלי. לפני מספר חודשים הוא סיפר ל-Techtime שהמכירות בישראל בשלוש השנים האחרונות צמחו בקצב של כ-20% בשנה. "אחד ממנועי הצמיחה שלנו היה תכנית התמיכה בחברות סטארט-אפ ישראליות שאותה התחלתי לפני שמונה שנים. לתוכנית הצטרפו אז חברות חדשות וקטנות כמו Altair ,Valens ו-Siano שהתפתחו והגיעו למעמד של חברות שהן מובילות עולמיות. ביחד עם צמיחת חברות הסטארט-אפ האלו, גם אנחנו צמחנו בארץ".

בחזרה לעולם ה-IT

קודם לקיידנס, כיהן צור במספרי תפקידי ניהול בכירים בשוק ה IT, כאשר את דרכו בתעשייה החל כמנהל חטיבת מוצרי אחסון וגיבוי של HP בחברת CMS ישראל. במקביל, הוא משמש כיום גם כחבר מועצת המנהלים ויו"ר משותף של פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות.

פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI מאגד את מנהלי מרכזי הפיתוח הרב-לאומיים בישראל. לארז צור (42) תואר ראשון בתקשורת מחשבים מאונ' בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול סיכונים מאוניברסיטת הריוט וואט. בשנת 2008 נבחר צור כאחד המנהלים המבטיחים של תעשיית ההייטק, על ידי פרויקט G40 של העיתון גלובס.

חברת EMC עוסקת בפיתוח פתרונות IT עבור תשתיות ענן. פעילות החברה בישראל כוללת את הארגון העסקי בפתח-תקווה שאותו יוביל ארז צור, ואת מרכז המצוינות בהרצליה על שלוחותיו בבאר שבע ובחיפה, בהובלת ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב EMC Corporation ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות ב- EMEA ובארה"ב, וד"ר יעל וילה מנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. EMC מעסיקה בישראל יותר מ-1,000 עובדים ורכשה עד היום כ-10 חברות סטארט-אפ ישראליות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: featured