סבב מינויים מקיף בחברת Mellanox

6 אפריל, 2015

חברת Mellanox ביצעה 12 מינויים חדשים בצמרת הניהול העיסקית והטכנולוגית של החברה. נמרוד גינדי מונה לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות של Mellanox Capital

Mellanox ביצעה 12 מינויים חדשים בצמרת הניהול העיסקית והטכנולוגית של החברה

MELLANOX-PROCUCT

חברת מלאנוקס (Mellanox) הכריזה על סביב מינויים מקיף מאוד בחברה. תמיר אזרזר מונה לתפקיד סמנכ"ל מתאמי רשת קשיחים (network adapter firmware). אזרזר הצטרף למלאנוקס בשנת 2001 ומילא תפקידי ניהול בהנדסת מוצר ופיתוח שבבים.

ליאון בסט מונה לתפקיד סמנכ"ל עולמי להנדסת מוצרים ( global product engineering). הוא מגיע מתפקיד מנהל מוצר שבו היה אחראי על כל מוצרי החומרה של מלאנוקס. נועם בלוך מונה לתפקיד סמנכ"ל ארכיטקטורת תוכנה (architecture). בלוך הצטרף למלאנוקס בשנת 1999. הוא השתתף בהגדרת תקני InfiniBand ובעל מספר פטנטים בתחום התקשורת המהירה.

דיאגו קרופניקוף מונה לתפקיד ארכיטקט תוכנה בכיר (Senior principal architect). מאז שנת 1999 הוא שימש ככוח מניע בתכנון ה-ASIC, התוכנה והארכיטקטורה של 6 דורות מוצר של מלאנוקס.בין השאר שימש כיו"ר קבוצת העבודה של InfiniBand Trade Association. הוא ייסד את קבוצת OpenFabrics Alliance ומחזיק ב-20 פטנטים בתחום תקשורת מחשבים.

רוב דייויס מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות אחסון (storage technology). דייויס מגיע למלאנוקס מחברת QLogic שבה הוא שימש כטכנולוג הראשי. לפני כן שימש במשך 20 שנה בתפקידים טכנולוגים בכירים בחברת Ancor Corporation, אשר נירכשה על-ידי QLogic בשנת 2000.

נמרוד גינדי מונה לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות של Mellanox Capital. לפני-כן הוא שימש בתפקידים בכירים של מחקר ופיתוח עיסקי בחברת מלאנוקס. סטין גונדרסן מונה לתפקיד סגן נשיא לשיווק ומכירות ושיווק. הוא הצטרף למלאנוקס ביוני 2013 בעקבות רכישת חברת IPtronics שבה הוא שימש כמנהל שיווק ומכירות.

ד"ר לירן ליס מונה לתפקיד ארכיטקט תוכנה בכיר. הוא הוביל את פרוייקטי הפיתוח המתקדמים משנת 2011. ליס הצטרף למלאנוקס בשנת 2006, אליה הגיע מחברת מיקרוסופט העולמית. שגיא רותם מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות תוכנה (system software). לפני כן היה מנהל בכיר בפיתוח מערכות תוכנה במלאנוקס והיה אחראי על ערכות פיתוח ומערכות ההפעלה עבור נתבים ומתגים.

צביקה שמואלי מונה לתפקיד סמנכ"ל עיצוב שבבים (back-end chip design). שמואלי הצטרף למלאנוקס בשנת 2000 כחלק מצוות הנדסת backend, והוביל בהמשך את צוות התכנון לבדיקתיות בחברה. בריאן ספארקס מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ותקשורת (marcom). הוא הצטרף למלאנוקס בשנת 2005 בתפקידי תקשורת בחברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: featured