חברת הביג-דאטה Cooladata גייסה 5.6 מיליון דולר

10 יולי, 2016

החברה פיתחה פלטפורמת ענן לניתוח התנהגות לקוחות ומשתמשים. אחת המשקיעות בסבב הגיוס היא SalesForce, ענקית האינטליגנציה העסקית האמריקנית.

החברה פיתחה פלטפורמת ענן לניתוח התנהגות לקוחות ומשתמשים. אחת המשקיעות בסבב הגיוס היא SalesForce, ענקית האינטליגנציה העסקית האמריקנית.

wicd21
מקור: Cooladata.com

חברת הביג-דאטה הישראלית Cooladata גייסה 5.6 מיליון דולר בסבב גיוס שכלל את זרוע ההשקעות של Salesforce – Salesforce Ventures – את קרן TEEC Angel ואת קרנות ההון סיכון הישראליות 83North (לשעבר גריילוק) וכרמל, שכבר השקיעו במיזם בשלב הסיד ובגיוס הראשון. Cooladata פיתחה פלטפורמת ענן המסייעת לעסקים לנתח בכלי ביג-דאטה את ההתנהגות של המשתמשים והלקוחות.

פלטפורמת הענן של Cooladata מאפשרת לחברות ועסקים לנטר את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות והמשתמשים שלהם בערוצי התוכן השונים, ולנתח עשרות ומאות מיליוני אינטראקציות בזמן אמת. הפלטפרומה מספקת בזמן אמת אינספור תובנות המסתכמות על הפעולות של המשתמשים השונים,  ומאפשרת לעסקים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם, כדי למקסם את תהליכי השיווק, המכירה ושימור הלקוחות. מדובר בפלטפורמת ביג-דאטה שמתאימה בעיקר לחברות מתחום המסחר האלקטרוני, גיימינג ועוד. לחברה יש כרגע כמה עשרות לקוחות שמתנסים בפלטפורמה.

ראוי לציין כי אחת המשקיעות בסבב הגיוס הנוכחי היא ענקית ה-BI (אינטליגנציה עסקית) Salesforce, שפיתחה את מערכת שימור הלקוחות (CRM) הפופולארית בעולם ונסחרת בנסד"ק על פי שווי שוק של כ-55 מיליארד דולר. על פי הודעת Cooladata, הפלטפורמה שלה מיועדת להוות כלי משלים למערכת ה-BI של סיילספורס, ה- Salesforce Wave Analytics, ומכך משתמש שההשקעה מסמנת שיתוף פעולה בין שתי החברות. סיילספורס השקיעה ביותר מ-150 פלטפורמות ענן מאז 2009.

Cooladata הוקמה על ידי תומר בן משה, שגם משמש כמנכ"ל החברה, וגיא גרינברג. תומר בן משה היה בעברו מנהל תחום הביג דאטה באמדוקס וגם שימש בתפקיד בכיר בחטיבת הביג-דאטה במיקרוסופט ישראל, ואילו גיא גרינברג היה ממקימי אקטימייז, שנמכרה לנייס בשנת 2007 תמורת 280 מיליון דולר. בסבב הגיוס הראשון גייסה Cooladata סכום של 7 מיליון דולר.

"ההון הנוסף שגייסנו ישמש לצורך הנעת הצמיחה של Cooladata ויאפשר לנו להגיע ליותר עסקים אונליין," אמר מנכ"ל Cooladata תומר בן משה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , גיוסי הון , חדשות , ענן