סופטבנק הובילה את גיוס ההון של Dome9

20 אפריל, 2017

Dome, המספקת פתרונות אבטחת ענן, גייסה 16.5 מיליון דולר. זוהי חברת הסייבר הישראלית השלישית שסופטבנק משקיעה בה. ב-2016 רכשה סטופטבנק את ARM תמורת 32 מיליארד דולר

שטף גיוסי ההון בתעשיית הסייבר הישראלית נמשך. היום (ה') הודיעה חברת הסייבר Dome9 כי השלימה גיוס של 16.5 מיליון דולר, בהובלת תאגיד הטלקומוניקציה היפני סופטבנק. בנוסף להשקעה בחברה, סופטבנק תהפוך להיות המפיצה הראשית של מוצרי דום9 ביפן. עד כה גייסה החברה כ-30 מיליון דולר. דום9 מפתחת פתרונות לאבטחת תשתיות הענן של חברות. ארגונים גדולים מאמצים כיום יותר ויותר תשתיות מחשוב ענן ציבורי ולכן גדל הצורך במערכות הגנה אוטומטיות המסייעות לשמור על התקנים, החוקים והסטנדרטים הנוגעים לאבטחת מידע.

שירות האבטחה של חברת דום9 מאפשר לארגונים להשתמש בשרותי ענן ציבוריים כגון AWS של אמזון, AZURE של מיקרוסופט ו-GCP של גוגל באופן מאובטח ותוך שמירה על תקני האבטחה המחמירים ביותר. על פי החברה זהו פיתרון האבטחה היחיד התואם את שלושת שירותי הענן הציבוריים המרכזיים. השירות של דום9 כולל מספר יכולות ייחודיות בתחום אבטחת הרשתות, בין היתר בתחום הגילוי, התיקון והאכיפה האקטיבית של מדיניות אבטחה, בקרת גישה מרחוק וניהול הרשאות קריטיות."

דום9 הוקמה ב-2011 על-ידי זהר אלון, המשמש כמנכ"ל, ורועי פיינטוך, המשמש כטכנולוג הראשי. באחרונה העבירה החברה את מטה החברה לעמק הסיליקון בסן פרנסיסקו, כאשר מרכז הפיתוח נמצא ברמת החייל בתל אביב. החברה מעסיקה כ-45 עובדים, יותר ממחציתם במרכז הפיתוח בישראל. החברה מסרה כי בכוונתה לנצל את כספי הגיוס כדי להכפיל עד סוף השנה את מצבת כח האדם במרכז הפיתוח בישראל.

החברה מסרה שהיא משרתת מאות לקוחות, בהם חברות בולטות כמו חברות הביטוח AON ו-Pacific Life, יצרנית השבבים קיידנס, חברת התעופה Virgin. בישראל פתרונות החברה מאבטחים את שימושי הענן של סטארט-אפים כגון Cloudinary ,Splitit ,Tradair ו-Sunday Sky. המנכ"ל זוהר אלון ציין כי "החברה חווה גידול מואץ בדרישה לפתרון האבטחה שלה". בין המשקיעות הנוספות בדום9 נמנות Orr Partners; קרן JAL, אופוס קפיטל, לאזרוס ישראל ו-Pinnacle Trust. דום9 נכללה ברשימת ה- Cool Vendors של גרטנר לשנת 2014.

הענק היפני משקיע בסייבר הישראלי

זו אינה ההשקעה הראשונה של סופטבנק בתעשיית הסייבר הישראלית. ב-2015 הובילה סופטבנק סבב גיוס הון נרחב של 59 מיליון דולר בחברת סייבר יזון, ובמרץ השנה השתתפה סופטבנק בסבב גיוס הון בחברת בזימפריום, שבעקבותיו הקימה זימפריום חברה ביפן בשיתוף סופטבנק.

סופטבנק היא חברת אחזקות החולשת על תחומים רבים כגון רובוטיקה, טלקומוניקציה, אינטרנט, אלקטרוניקה ומסחר אלקטרוני. סופטבנק היא בעלת המניות הראשית בעליבאבא הסינית וחברת הסלולאר ספרינט. סופטבנק נסחרת בבורסה של טוקיו על פי שווי שוק של מעל 60 מיליארד דולר. ביולי 2016 רכשה סופטבנק את יצרנית השבבים הבריטית ARM תמורת 32 מיליארד דולר בעסקה הגדולה ביותר בתולדות תעשיית הטכנולוגיה האירופית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , גיוסי הון , השקעות והון סיכון