גיוס הסייבר הגדול ביותר בישראל: סופטבנק משקיעה 100 מ' ד' ב-Cybereason

21 יוני, 2017

מאז הקמתה גייסה סייבריזן סכום כולל של כ-189 מיליון דולר. סופטבנק היא גם הלקוחה הגדולה ביותר וגם המפיצה הגדולה ביותר של סייבריזן, ולשתיהן יש חברה בת משותפת ביפן

CYBEREASON FOUNDERS

[בתמונה: מייסדי סייבריזן]

חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייבריזן (Cybereason) הודיעה היום (ד') על השלמת סבב ההשקעה הגדול ביותר בתולדות החברה, שבו גייסה מתאגיד הטלקומוניקציה היפני סופטבנק (SoftBank) סכוםשל כ-100 מיליון דולר. זהו גיוס ההון הבודד הגבוה ביותר שביצעה חברת סייבר ישראלית.

סייבריזן נוסדה בשנת 2014, וביצעה עד היום ארבעה סבבי גיוס (כולל ההשקעה האחרונה של סופטבנק) שבהם היא גייסה כ-189 מיליון דולר. בן החברות שהשקיעו בה: CRV, Spark Capital ולוקהיד מרטין. סופטבנק כבר השקיעה בסייבריזן באוקטובר 2015 סכום של 59 מיליון דולר. בעקבות ההשקעה הראשונה של סופטבנק, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין שתי החברות שבמסגרתו הן הקימו חברת בת משותפת ביפן (Cybereason Japan). סופטבנק מהווה את הלקוחה והמפיצה הגדולה ביותר של מוצרי סייבריזן.

שומר-סף עם בינה מלאכותית

חברת סייבריזן פיתחה פלטפורמת אבטחה לארגונים הממוקדת באיתור ובתגובה לאיומי סייבר (Endpoint Detection and Response). הפלטפורמה שלה משלבת בין מנוע לימוד מכונה (Machine Learning) לבין מנוע לניתוח ביג דטה, במטרה לאתר חתימות ועקבות אשר עשויות להעיד על ניסיונות פעולה זדוניות מצד האקרים או פעולות שאינן מתאימות לפרופיל המשתמש .

הפלטפורמה ממוקדת בשלושה מישורים: איתור, ניתוח ותגובה למתקפות סייבר המכוונת לארגון, איסוף נתונים לצורך תחקירים של צוותי האבטחה וטיוב השימוש בכוח האדם העומד לרשות צוותי אבטחת מידע. על פי החברה, הטכנולוגיה של החברה מספקת קצב איסוף ועיבוד נתונים של עד שמונה מיליון אירועים בשנייה, מה שמפחית באופן משמעותי את זמן התגובה לאיתור תקיפות סייבר.

הסבר וידאו על הטכנולוגיה של Cybereason:

חברת סייבריזון הוקמה על-ידי יוצאי יחידת המודיעין 8200 ליאור דיב, יונתן שטרים־עמית ויוסי נער. משרדיה של החברה נמצאים בקיימברידג', מסצ'וסטס, ויש לה גם משרדים בתל אביב, טוקיו ולונדון, והיא מעסיקה כ-250 עובדים. החברה דיווחה על גידול של 500% בהכנסות בשנה החולפת. בין לקוחות החברה: חברות מרשימת פורצ'ן-1000, דוגמת בנקים, תאגידים פיננסיים בינלאומיים, חברות תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, תאגידי מזון וחברות קמעונאיות.

"הגיוס הנוכחי מאפשר לנו להגדיל את הצמיחה שלנו באמצעות פתיחת אפיקי הפצה חדשים ופיתוח טכנולוגיות חדשות", אמר מנכ"ל ומייסד משותף ליאור דיב. "השותפות החזקה עם סופטבנק תאפשר לנו להרחיב את דריסת הרגל שלנו בעולם אבטחת הסייבר". נשיא ומנכ"ל SoftBank Corp, קן מיאושי, אמר שסופטבנק בחנה מוצרים של חברות סייבר רבות מרחבי העולם, אולם המוצרים של סייבריזן היו טובים מהרבה מהמוצרים של המתחרים. "אנחנו מאמינים שסייבריזן תהיה מובילה בינלאומית בתחום אבטחת הסייבר", אמר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , אבטחת סייבר , גיוסי הון