QualiTest הישראלית החלה בקמפיין גיוס של 150 עובדים

10 אוגוסט, 2017

בין המשרות הפתוחות: בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה לבדיקות RF,  מהנדסי תקשורת ומהנדסים בעלי ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות

Qualitest CEO

חברת קוואליטסט (QualiTest) הישראלית יוצאת במבצע גיוס של כ-150 מהנדסים  לפרויקטים רבים ברחבי הארץ, במגוון רחב של חברות ותחומים. בין המשרות הפתוחות: בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה לבדיקות RF, מהנדסי תקשורת ומהנדסים בעלי ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות מולטידיסיפלינריות ועוד. הגיוס יתפרס על פני החודשים הקרובים, ויוצא לדרך בעקבות זכייה בפרויקטים ובמכרזים גדולים של חברות ענק טכנולוגיות.

חברת QualiTest מפתח-תקווה נחשבת לאחת מחברות בדיקת איכות תוכנה ו-Business Assurance הגדולות בעולם. כיום היא מעסיקה כ-3,000 עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה והודו, מתוכם כ-1,500 בישראל. החברה מפתחת פתרונות מותאמים לתחומים תעשייתיים מוגדרים, כמו אלקטרוניקה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, תעשייה ועוד. לחברה יותר מ-500 לקוחות. מנכ"לית קוואליטסט ישראל, טלי שם-טוב, אמר שגיוס העובדים בישראל הוא המשך תהליך הצמיחה העולמי של החברה, "שהיא השנייה בגודלה בעולם בתחום בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות. החזון של הוא קוואליטסט להיות חברת הבדיקות הגדולה בעולם".

לפרטים והגשת מועמדות: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני