דפנה גרובר מונתה לתפקיד סמנכ"לית כספים בחברת לנדא

24 אוגוסט, 2017

גרובר עבדה בעברה בכלל תעשיות, נייס ואלווריון. היא מחליפה בתפקידה את אילן סיגל, שיוצא לשליחות בארצות הברית

חברת לנדא (Landa) מרחובות הודיעה היום על מינויה של דפנה גרובר לתפקיד סמנכ"לית הכספים (CFO) של החברה. גרובר מגיעה ללנדא עם ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בניהול כספי ותפעולי גלובאלי בעולם ההייטק. היא תחליף בתפקידה את אילן סיגל שעבר עם משפחתו לשליחות בארצות הברית.

בשנתיים האחרונות כיהנה גרובר כמנהלת הכספים הראשית של כלל תעשיות, וקודם לכן שימשה בתפקיד סמנכ"לית כספים ואחראית על התפעול בחברת נייס (Nice) במשך למעלה משמונה שנים, וכסמנכ"לית הכספים של חברת אלווריון (Alvarion) במשך כ-11 שנים. גרובר היא בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

גרובר ציינה "אני מתרגשת להצטרף לחברה בעלת טכנולוגיה ומודל עסקי עם פוטנציאל אדיר. אני מצפה בכיליון עיניים לסייע בצמיחה העסקית ובבניית אחת החברות הגדולות בישראל והחברה המובילה בתעשיית הדפוס".

מנכ"ל לנדא קורפורישן ישי אמיר אמר: "אנו שמחים על הצטרפותה של דפנה לחברת לנדא קורפורישן. אלו ימים מרגשים עבורנו, כאשר התחלנו במשלוח המכונות הראשונות ללקוחותינו ואנו נערכים להגדלה משמעותית נוספת של היקף פעילותנו. ניסיונה העשיר של דפנה בתעשיית ההייטק, בניהול כספים ותפעול בחברות ציבוריות וכן נסיונה בהצמחת חברות גלובאליות יסייע לנו להמשיך ולפתח את החברה שלנו להיות אחת מחברות ההייטק הגלובאליות הגדולות הפועלות מישראל והמובילה בענף הדפוס העולמי."

קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing המייצרת מכונות המשלבות את הגמישות של דפוס דיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט; Landa Labs המפתחת פתרונות ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה ועוד; Landa Ventures המשקיעה בחברות טכנולוגיות בישראל; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה.

 

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , בקרה וציוד תעשייתי