אורביט תספק לצבא ארה"ב מערכות התרעת גובה ב-20 מיליון שקל

7 פברואר, 2011

מערכות התראת גובה קולית (Voice Altitude Warning System) של אורביט משולבות במערכת ניהול השמע של מסוקי הבלאק הוק של צבא ארה"ב המשרתים בעירק ובאפגניסטן

חברת אורביט מנתניה, זכתה בחוזה של צבא ארה"ב לאספקת מערכות התראת גובה קולית (Voice Altitude Warning System) עבור מסוקי קרב מדגם בלק הוק UH-60. להערכת החברה, החוזה צפוי להסתכם בהיקף של כ-20 מיליוני שקלים ב-5 השנים הקרובות.

הייטק אורביט

ההזמנה הראשונה כוללת כמה מאות מערכות. היא תימסר במהלך 2011 והיקפה נאמד ב-6.5 מיליון שקל. מדובר בהזמנת המשך של צבא ארה"ב, לאחר שהוא קבע ש"אורביט הינה המקור היחיד בעל היכולת הבלעדית לספק מערכת זו למטוסים צבאיים תוך מענה לביצועים הנדרשים". אורביט נבחרה לאחר שהוכיחה יכולת אספקה מהירה.

נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שההזמנה החוזרת מהווה הכרה בעליונות הטכנולוגית של החברה. מערכות התראת גובה קולית של אורביט משולבות במערכת ניהול השמע של מסוקי הבלאק הוק, מגדילות את בטיחות הטיסה המבצעית של מסוקי הקרב שהוקצו למשימות קרביות באזורים כמו עיראק ואפגניסטן.

אורביט מספקת פתרונות תקשורת לוויינים חדשנית, מערכות עקיבה ומערכות ניהול שמע ותקשורת עבור פלטפורמות אוויריות, ימיות ויבשתיות. בין לקוחותיה: בואינג, לוקהיד מרטין, רוקוול קולינס וספקי שרותי תקשורת כמו סלקס האיטלקית, יוטלסאט הצרפתית ועוד.

לאחרונה פרסמה החברה תחזית לרבעון הרביעי של 2010, לפיו הוא צפוי להיות רבעון שיא בפעילותה, עם היקף מכירות של 14.3 מיליון דולר. היקף מכירותיה ב-2010 צפוי להסתכם ב-54.3 מיליון דולר. החברה צופה צמיחה של 14%-20% ב-2011, עם היקף מכירות של 62-65 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית