אורביט ממשיכה לצמוח: הגדילה את המכירות ב-18%

1 יוני, 2011

יצרנית אנטנות תקשורת הלוויינים מנתניה מרחיבה את פעילותה באירופה והתקינה לאחרונה את האנטנה הימית ה-1,000 מתוצרתה

יצרנית אנטנות העקיבה התקינה לאחרונה את האנטנה הימית ה-1,000 מתוצרתה

לוויינים תקשורת אלחוטית עקיבה Orbit
ניסוי הפעלת אנטנות על גג בניין אורביט בנתניה

חברת אורביט (Orbit) מנתניה ממשיכה לצמוח, והיום (ד') היא דיווחה על עלייה של 18% במכירות ברבעון הראשון של 2011, להיקף של 14.3 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-1 מיליון דולר וההון העצמי עלה ל -19.2 מיליון דולר.

נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שהחברה הצליחה ברבעון שיעור ריווחיות גולמית של יותר מ-40%. "זהו הישג משמעותי המאפשר לנו להשקיע בפיתוח הדורות הבאים של מערכות התקשורת. לאחרונה השקנו מערכת תקשורת C-Band חדשנית המהווה פריצת דרך ומשנה את כללי המשחק בתחום".

חברת אורביט מפתחת ומספקת אנטנות עקיבה לווייניות, המאפשרות שמירה על תקשורת רחבת פס בפלטפורמות ניידות. שוקי היעד כוללים שוק התעופה, מטוסים ללא טייס, כלי רכב ועוד. השוק המרכזי של החברה הוא של אנטנות ימיות, ומוצר הדגל שלה הוא מערך OrSat: אנטנות תקשורת לווייינים מסוג VSAT עבור ספינות.

השוק מתעורר

תחום זה נמצא כעת בתהליכי שינוי, ולהערכת חברת פרוסט אנד סליבן, הוא עבר בשנת 2009 משיעור צמיחה שנתי של 18%, ל-35%-40% בשנה, ועד 2013 יגיע היקפו לכ-1.4 מיליארד דולר. לאחרונה הודיעה החברה על התקנת האנטנה הימית ה-1,000 מתוצרתה.

לאחרונה דיווח Techtime שאורביט מתכננת לנצל את השינויים בשוק אנטנות עקיבת הלוויינים הניידות, ולבצע קפיצת מדרגה באמצעות הנפקה בנסד"ק שתאפשר לממן רכישת חברה משלימה בישראל או בחו"ל. במסגרת ההכנות, החברה שינתה את שמה מאורביט אלחוט ל-Orbit Technologies. כחלק מהמהלך היא גם מרחיבה את פעילותה בעולם, ולאחרונה אפילו גייסה לשורותיה את הקברניט פיליפ ואן-ברגן כמנהל השיווק והמכירות באירופה. ואן-ברגן מילא תפקידים בכירים בחברות המספקות תקשורת ימית באירופה, בהן Selex, קייבל אנד וויירלס, אורנג' ו-INMARSAT.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת