אורביט פיטרה את מנהלי תחום הסאטקום ותחום האירוקום

3 ינואר, 2012

ישראל אדן שימש גם כמנכ"ל החברה הבת האמריקאית Orbit CS, ויוסי אלגבלי הצטרף לחברה לאחר שהיה ממייסדי חברת Tdsoft שהשתלטה ב-2005 על ווקלטק. סמנכ"ל הכספים שמואל קורן קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל אורביט

חברת אורביט נמצאת בשליטת היו"ר זאב שטיין וההנהלה

SATELLITE COMMUNICATIONSחברת אורביט (Orbit) ביצעה שינוי ארגוני בשדרת הניהול ופיטרה את מנהל תחום ה-SatCom, יוסי אלבגלי ומנהל תחום ה-AeroCom, ישראל אדן. שניהם מונו לתפקידיהם לפני כשנה. אדן שימש גם כמנכ"ל החברה הבת האמריקאית Orbit CS, ואלגבלי הצטרף לחברה לאחר שהיה ממייסדי חברת Tdsoft שהשתלטה ב-2005 על ווקלטק. בין השאר שימש כנשיא ומנכ"ל ווקלטק ו-Tdsoft.

במקביל ביצעה החברה מספר שינויים בתפקידי הניהול הבכירים. שמואל קורן, סמנכ"ל הכספים של החברה, קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל וימשיך לשמש גם כמנהל הכספים של החברה. במסגרת זאת הועבר סמנכ"ל התפעול ירון אהרון לעבודה תחתיו. לפני כן הוא היה כפוף למנכ"ל אבי כהן.

נסים ברדה, ששימש מנהל תפעול עסקי הכפוף לנשיא תחום אירוקום, יהיה כפוף לסמנכ"ל עסקים גלובלי במקום לנשיא תחום האירוקום, וימשיך לשמש מנהל תפעול עסקי של החברה. סמנכל הפיתוח וההנדסה ארז שבירו מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא לפיתוח.  חברת אורביט נמצאת בשליטת היו"ר זאב שטיין וההנהלה. בתשעה החודשים הראשונים של 2011 הסתכמו מכירות החברה בכ-39.4 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות