אורביט מרחיבה את אחיזתה בשוק תקשורת הרכבות באירופה

15 ינואר, 2012

שיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן: "הפתרון שאנו מציעים מאפשר תקשורת רציפה ויציבה, גם ברכבות מהירות וגם באזורים בהם לא ניתן כיום לספק תקשורת כזו"

מדובר בחוזה המשך למערכות Ku-Band שנמכרו לאחרונה

מתרחב פרוייקט תקשורת הרכבות המשותף של חברת אורביט טכנולוגיות (Orbit) מנתניה ושל חברת TeS האיטלקית. הפרוייקט מתבצע באמצעות החברה המשותפת  ORTeS, אשר קיבלה הזמנה לחוזה שירות לשלוש שנים בהיקף של יותר מ-2.5 מיליון שקלים.

נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שתחום התקשורת ברכבות הוא שוק צומח המונע מצורך אמיתי לתקשורת בפס רחב. "הפתרון שאנו מציעים מאפשר תקשורת רציפה ויציבה, גם ברכבות מהירות וגם באזורים בהם לא ניתן כיום לספק תקשורת כזו. בכוונתנו להמשיך בהגדלת היקפי הפעילות בתחום זה כיוון שהפוטנציאל בו הוא משמעותי".

החברה מסרה שכיום פועלות עשרות מערכות תקשורת לוויינית VSAT של אורביט ברכבות מהירות של חברת הרכבות הממשלתית הצרפתית (SNCF). לאחרונה נכנסה לפעולה באירופה תקשורת לוויינית בתדרי Ka-Band המכסה את היבשת. אורביט ו-TeS קיבלו בשבועות האחרונים הזמנת המשך מספקית תקשורת לוויינית מובילה למערכת Ka-Band  לרכבות, אשר תשמש את חברת הרכבות הצרפתית להמשך פריסת שירותי אינטרנט בקווי הנוסעים בקצבי תקשורת גבוהים בהרבה מהדור הנוכחי.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת