אורביט: "לטענות של חברת UNI אין כל קשר למציאות – הפסקת ההתקשרות איתנו פגעה בכשליש מהכנסותיה"

16 מאי, 2012

חברת אורביט מסרה שאין כל בסיס לטענות של קבלנית הייצור UNI, שלפיהן החברה לא משלמת לה את חובותיה. לדברי סמנכ"ל הכספים של אורביט, שמוליק קורן, אורביט היא חברה ותיקה גלובלית ויציבה בת 63 שנה, הנסחרת בבורסה ומתנהלת בצורה מסודרת

חברת אורביט (Orbit) מסרה שאין כל בסיס לטענות של קבלנית הייצור UNI, שלפיהן החברה לא משלמת לה את חובותיה. לדברי סמנכ"ל הכספים של אורביט, שמוליק קורן, אורביט היא חברה ותיקה גלובלית ויציבה בת 63 שנה, הנסחרת בבורסה ומתנהלת בצורה מסודרת.

תביעות חסרות שחר

קורן: "יו-אן-איי היתה ספקית ייצור של כרטיסים אלקטרוניים שעבדנו איתה במשך שנתיים. ההסכם איתם כולל תהליך מוסדר של גישור במקרה והפסקת הסכם ההתקשרות בינינו תלווה באי-הסכמות". לדבריו, "לאחר שהם הבינו שאין בסיס לטענות שלהם, הם החליטו לנקוט בצעדים חד-צדדיים ואגרסיביים".

בדבריו, הוא התייחס למכתב שנישלח מ-UNI, שבו היא מזהירה את אורביט שתגיש בקשה לנקיטה בהליכי פירוק במידה ואורביט לא תשלם לה חוב של כ-1.4 מיליון שקל. עוד הוסיף קורן כי תגובת UNI לא מפתיעה לחלוטין כי הם בלחץ ומבצעים מהלכים נואשים ומתלהמים אשר לא מבוססים לחלוטין. דרישותיהם אינה קשורה למציאות וחסרות שחר.

להערכת קורן, הפסקת ההתקשרות עם אורביט פגעה בכשליש מההכנסות של UNI. "לדרישות שלהם אין שום קשר למציאות. אנחנו חברה ציבורית רצינית, ובוחנים את כל המהלך עם היועצים המשפטיים שלנו, כולל הגשת תביעות לשון הרע".

אנטנות מעקב לווייניות

חברת אורביט מפתחת ומספקת אנטנות עקיבה לווייניות, המאפשרות שמירה על תקשורת רחבת פס בפלטפורמות ניידות. שוקי היעד כוללים שוק התעופה, מטוסים ללא טייס, כלי רכב ועוד. השוק המרכזי של החברה הוא של אנטנות ימיות, ומוצר הדגל שלה הוא מערך OrSat: אנטנות תקשורת לווייינים מסוג VSAT עבור ספינות. החברה נסחרת בבורסת תל-אביב לפי שווי של 96 מיליון שקל. בשנת 2011 הסתכמו מכירות החברה בכ-51.4 מיליון דולר.

אורביט
אנטנת עקיבה לוויינית של אורביט

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית