הסמכה לאורביט ברוסיה. תתקין מערכות ניהול שמע במטוסי אנטונוב

9 ספטמבר, 2012

מערכת ניהול השמע ADAMS מספקת מענה לצרכים של מטוסים מסחריים ומטוסי תובלה גדולים ובינוניים. מנכ"ל אורביט: "ההסמכה פותחת בפנינו את השור הרוסי הענק אשר צמא לפתרונות מתקדמים"

מערכות ADAMS יותקנו בצי של מטוסי Antonov 148/158

אנטובונס אורביט מערכות ניהול שמע ADAMSחברת אורביט (Orbit) מנתניה מתחילהל פעול בשוק הרוסי לאחר שמוצריה קיבלו הסמכה מרשות התעופה הרוסית (ARIAC). התהליך נמשך יותר משנה וחצי ובוצע בשיתוף פעולה עם רשות התעופה הישראלית, שהסמיכה את מוצרי אורביט.

בשלב הראשון, תתקין החברה מערכות ניהול שמע (ADAMS) בצי מטוסי Antonov 148/158 של חברה מסחרית רוסית. להערכת החברה, היא צפויה לקבל הזמנות נוספות בהיקף של מיליוני שקלים.

מערכות ADAM, קיצור של: Airborne Digital Audio Management System מתוצרת אורביט,  מיועדות להתמודד עם הצרכים המורכבים של תקשורת פנים בציי מטוסים בינוניים וגדולים, דוגמת מטוסים מסחריים ומטוסי תובלה. ADAMS היא מערכת מדף מודולרית בעלת יכולת תמיכה ב-20 משתמשים, 16 ערוצי רדיו, 31 מקלטים, 6 ערוצי הקלטה, ערוצים נפרדים וכן תקשורת פנימית.

מנכ"ל אורביט, עופר גרינברגר, אמר ששוק התעופה הרוסי חשוב לאורביט. "לפני קבלת ההסמכה הוא היה כמעט סגור עבורנו. כעת נפתח בפני החברה שוק פוטנציאלי ענק הצמא לפתרונות מתקדמים. בעקבות האישור הרגולטורי אנו נמצאים במגעים עם מספר לקוחות פוטנציאליים ומצפים שהמגעים יבשילו לעסקאות נוספות בשוק אסטרטגי זה".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית