Tyco מצטרפת למאגוס בהשקעה של מיליון דולר

3 מאי, 2018

מאגוס מרחובות מפתחת מערכות מכ"ם להגנה על מתקנים אזרחיים. טייקו תקבל 8% ממניות החברה ותשמש גם כאחת מהמפיצות של מערכות מאגוס בעולם. חלקה של אפקון במאגוס יירד לכ-35%

חברת האבטחה וכיבוי האש העולמית Tyco תשקיע כמיליון דולר בחברת מאגוס מערכות מרחובות (Magosys) כנגד הקצאה של כ-8% ממניות מאגוס, העוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מכ"ם להגנה על מתקנים. כך דיווחה אפקון אחזקות בהודעה לבורסה. אפקון מחזיקה בכשליש ממניות של מאגוס. העסקה צפויה להסתיים בימים הקרובים.

חברת אפקון נמצאת בשליטת משפחת שמלצר, והשקיעה בחודש יוני האחרון סכום של כ-4 מיליון דולר בחברת מאגוס תמורת כ-39% ממניותיה. עם השלמת ההשקעה של טייקו, יפחת חלקה של אפקון במאגוס ל-35%. חברת Tyco המשמשת כאינטגרטורית של מערכות ביטחון ובקרה ברחבי העולם, תשמש כעת גם כמפיצה של מערכות המכ"ם מתוצרת מאגוס.

השימוש במערכות מכ"ם לצורך הגנה על מתקנים עובר בשנים האחרונות מהתחום הצבאי לתחום האזרחי, ובעקבות כך השוק מצוי בצמיחה גדולה. חברת מאגוס מפתחת מערכות הגנה היקפיות למתקנים בשוק האזרחי כגון אסדות גז ונפט, תחנות כוח, בתי כלא, נמלים ועד חוות שרתים, שטחים חקלאיים ומגרשי חנייה. מערכות המכ"ם מזהות כל חדירה לגבולות ההיקפיים המוגדרים של המתקן המאובטח ומתריעות בפני מנהלי האבטחה.

כחלק מתהליך האזרוח שלהם, מערכות אלה הינן זולות יותר, צורכות פחות אנרגיה ופשוטות יותר להתקנה ולתפעול בהשוואה למערכות מכ"ם צבאיות. הן מסייעות להפחית את השימוש במצלמות אבטחה ולצמצם את צוותי האבטחה. אחד מהיתרונות הבולטים של מערכות מכ"ם נעוץ בעובדה שבניגוד לחיישנים ויזואליים, הן יעילות גם בתנאי מזג אוויר קשים וגם בלילה.

סמנכ"ל השיווק של מאגוס אמר ל-TechTime בעקבות הסכם ההשקעה: "מאגוס גאה בשיתוף הפעולה עם טייקו, שהחל בהשתתפותנו בתכנית החדשנות של טייקו, המשיך בהסכם שת"פ להפצת מוצרי מאגוס על ידי טייקו ברחבי העולם וכעת הבשיל לכדי השקעתם בחברה. הרחבנו את פעילותינו באופן משמעותי בחודשים האחרונים עם פתיחת חברת בת בארה"ב ונציגות באירופה. נשתמש בהשקעה על מנת להמשיך ולהתרחב ולמצות את הפוטנציאל בשווקי היעד תוך הרחבת סל מוצרינו וכניסה לוורטיקלים חדשים בהם פתרונות המכ"ם להגנה היקפית שלנו נותנים מענה בעל ביצועים טובים יותר בכל מזג אוויר ובמחיר טוב יותר ללקוחות הקצה והאינטגרטורים."

חברת מאגוס הוקמה בשנת 2007 על-ידי אביאל קיסליאנסקי ועמית איסרוף. בתחילת חודש מרץ היא פתחה משרדים בארצות הברית במטרה לקדם את פעילותה העסקית במדינה הנחשבת לשוק יעד מרכזי. מאגוס משווקת את מערכותיה באמצעות אינטגרטורים ברחבי העולם, כמו טייקו. חברת אפקון עוסקת בעיקר בביצוע פרויקטים אזרחיים ותעשייתיים של הנדסה ותשתית ותכנון ובנייה של מערכות חשמל. אפקון אחזקות כוללת גם שורה של חברות בת, העוסקות בתחומים כגון פיתוח מערכות ותוכנות בקרה ואוטומציה ופתרונות SCADA, מערכות לגילוי וכיבוי אש ותכנון והתקנה של מערכות ביטחון.

סרטון הדגמה לשימוש במערכות המכ"ם של מאגוס:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , מכ"ם , תעופה וביטחון