בקרי התקשורת של אודיוקודס הוסמכו לשירות הטלפוני של אמזון

14 מאי, 2019

הבקרים של אודיוקודס מוסמכים כעת לשתי הרשתות המתחרות - AWS ו-Azure - הנאבקות ביניהן על השליטה ברשתות התקשורת הארגוניות המבוססות על שירותי הענן שלהן. מיקרוסופט מנצלת את 365, ואמזון את התמחותה בבינה מלאכותית

חברת אודיוקודס (AudioCodes) מקרית שדה התעופה בלוד עברה בהצלחה את מבחני התיפעול של משפחת בקרי הגבול שלה (Session Border Controller) לשימוש בשירות התקשורת הארגונית בענן של חברת אמזון (AWS). בקרי הגבול אחראים על אבטחת גישה בין משתמשים ברשתות סמוכות, אם זה בין הארגון לחברת הטלקרום או בין מחלקות שונות בתוך ארגון גדול, ועל ביצוע מלא של פרוטוקול התקשורת (SIP) המבטיח שמתקיימת שיחה וכל המידע (קול, תמונה, וידאו ונתונים) עובד בשלמותו.

בקרי הגבול של אודיוקודס ממשפחת Mediant נבנו ותוכננו מהתחלה כדי לשמש כבקרי גבול בתקשורת מבוססת ענן. החברה מסרה שהבקרים שלה נבחנו מול רשת שיחות הוועידה ושירותי התקשורת המאוחדת Amazon Chime Voice Connector, המאפשרת כיום תקשורת מלאה ב-100 מדינות, מכל מכשיר טלפון, מחשב או אבזר נייד. בעקבות ההצלחה במבחנים, הבקר של אודיוקודס קיבל הסמכה לשמש כאבזר המקשר את הארגון אל שירותי Chime של אמזון. "הבקרים של אודיוקודס מספקים את הגמישות, האמינות ואיכות הקול הדרושים ללקוחותינו", אמר מנכ"ל Amazon Chime, סיד ראו.

ראוי לציין שהבקרים הוסמכו בעבר גם עבור שירות Microsoft Teams, הנחשב למתחרה הגדול ביותר של אמזון בתחום התקשורת האחודה. אודיוקודס היא שותפה עסקית ותיקה של מיקרוסופט ולשתי החברות שיתוף פעולה אסטרטגי הנמשך שנים רבות. היא גם מספקת תמיכה מלאה בכל שירותי התקשורת האחורה של מיקרוסופט. בימים אלה מתנהלת תחרות עזה בין שירות הענן Azure של מיקרוסופט לבין שירות הענן AWS של אמזון, על שוק שיחות ה-VoIP ושיחות הוועידה הארגוניות.

שיחת ועידה במערכת Chime של אמזון. תחרות עזה מול Azure של מיקרוסופט על השליטה בתקשורת הענן הארגונית
שיחת ועידה במערכת Chime של אמזון. תחרות עזה מול Azure של מיקרוסופט על השליטה בתקשורת הענן הארגונית

מיקרוסופט הפכה את Skype לפלטפורמה עסקית גדולה מאוד המתאימה לארגונים ולשיתרותי תמיכה (Call Centers). בין השאר, היא יצרה בידול באמצעות קישור תשתית התקשורת אל תשתיות היישומים העסקיים Microsoft 365. בחודש שעבר הגיבה אמזון באמצעות הכרזה על חבילת תכנות חדשה, המבוססת על תשתית הבינה המלאכותית שלה. השירותים החדשים כוללים תרגום אוטומטי של הדברים הנאמרים בשיחה אל השפה המועדפת על-ידי המשתמש, הפעלת תוכנת עיבוד קולי המייצרת רשומה כתובה של כל הדברים הנאמרים בשיחה, ואפילו הוספת מנגנון המנטר את הרגשות של הדוברים בשיחה.

אודיוקודס נכנסה לזירת הבינה המלאכותית

ההתפתחויות האלה לא נעלמות מעיניה של אודיוקודס, אשר הקימה בתחילת 2018 חטיבת בינה מלאכותית בשם Voice.AI, אשר פועלת במקביל לחטיבות פיתוח וייצור שרתי בקרת הגבול. החטיבה מפתחת פתרונות בינה מלאכותית עבור יישומים המבוססים על זיהוי קול והקלטת שיחות, כדי לשפר את התהליך העסקי.

"דיבור הוא המרכיב הבסיסי ביותר של התקשורת האנושית", הסביר נשיא ומנכ"ל החברה שבתאי אדלסברג. "אנחנו מאמינים שתקשורת עסקית המבוססת על דיבור מספקת מרחב לא מנוצל לשיפור תובנות". חברת אודיוקודס נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 401.4 מיליון דולר. בשנת 2018 הסתכמו מכירותיה ב-119.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-107.5 מיליון דולר בשנת 2017.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , טכנולוגיות מידע , תקשורת